וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: "אולי באמת יש עלינו קללה. הכול הולך נגדנו"

6.3.2017 / 8:16

רז כהן שפרק את הכתף בהפסד למכבי פתח תקוה, ייעדר כחודש וצפוי להחמיץ את פתיחת הפלייאוף התחתון. בקבוצה אמרו: " למזלנו גם הפועל אשקלון והפועל תל אביב לא ניצחו במחזור הזה"

שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים. מגד גוזני
מיואשים. שחקני הפועל כפר סבא/מגד גוזני

"אם אחרי שאנחנו פותחים את המשחק בפנדל ומובילים ובכל זאת סופגים שלושער תוך פחות מעשר דקות, אז אולי באמת יש קללה על הפועל כפר סבא העונה", כך התבטאו אתמול (ראשון) שחקנים בהפועל כפר סבא אחרי ההפסד הביתי למכבי פתח תקווה 3:1. "הרגשנו טוב לפני המשחק. האמנו יותר מאשר בכל המשחקים האחרונים ופתחנו עם שער יתרון. ואז הזמנו התקפות ושילמנו מחיר יקר. בסופו של דבר למזלנו גם אשקלון והפועל תל אביב לא ניצחו במחזור הזה כך ששום דבר לא נגמר".

בקבוצה צירפו מנטור מתחום ההייטק שיתחיל לעבוד עם השחקנים כדי לחזק להם את הביטחון והאמונה. מי שהביא אותו הוא הבעלים סתיו שחם שהעדיף לצרף איש מקצוע שאינו מתחום הכדורגל.

החשש הכבד בעקבות המשחק של אתמול הוא מהיעדרות ארוכה של רז כהן, אחד השחקנים הבודדים שהציג יכולת טובה בקבוצה. כהן פרק את הכתף והובהל לבית החולים וההערכה היא שייעדר כחודש. גם סהר בראון פונה לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח ובקבוצה נשמו לרווחה כשהתברר שהוא אינו סובל מחבלה בצוואר ובעמוד השדרה. "הכול הולך נגדנו", הוסיפו בקבוצה. "אבל אנחנו לא מרימים ידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully