וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר רחימי: "מאושר שגילינו אופי", שמוליק ברנר: "אנחנו נשתפר"

5.3.2017 / 23:41

מאמן מכבי חיפה היה מבסוט אחרי ה-79:83 מול מכבי ראשון לציון, שם רשם רכז העבר הופעת בכורה כמאמן ראשי. בלייזר, שהצטיין, אמר: "יש לנו פוטנציאל". קמרון לונג עשוי להצטרף אל הכתומים

one

מכבי חיפה ניצחה הערב (ראשון) 79:83 את מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל ובתום הארכה. הירוקים שיפרו את מאזם ל-11:10, ממש כמו של ראשוניה, שספגה הפסד במשחק הבכורה של שמוליק ברנר כמאמן ראשי.

מי שעשוי להצטרף לכתומים ולהחליף את פטריק ריצ'רד הפצוע הוא הגארד האמריקאי קמרון לונג, שסיים את דרכו בסטיאווה בוקרשט הרומנית לאחרונה. לונג (28, 1.93 מ') הוא בוגר אוניברסיטת ג'ורג' מייסון שהחל את הקריירה המקצוענית שלו באירופה בשנת 2011 בשאולאיי הליטאית ולאחר מכן עבר בלה מאן הצרפתית, אולם הגרמנית ו-וירצבורג הגרמנית. העונה עבר לסטיאווה בוקרשט, ורשם במדיה 15.2 נקודות, 5.5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים למשחק ביורופקאפ.

עופר רחימי מאמן מכבי חיפה (ימין). ברני ארדוב
רחימי/ברני ארדוב

עוז בלייזר, ששוב היה מצוין עם 13 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אמר: "שתי הקבוצות עשו הרבה טעויות כשהיו להן אופציות לגמור את המשחק, גם אנחנו וגם ראשון. אני שמח שאנחנו בסוף עשינו את ההחלטות היותר נכונות ולקחנו את המשחק. היו כמה שינויים בקבוצה, מצאנו את הזהות שלנו ואת החיבור בינינו. לאט לאט אנחנו מתחברים יותר ויותר, יש פוטנציאל לקבוצה הזאת להגיע גבוה, יותר ממה שהראינו בתחילת העונה, מאמין בחבר'ה שנגיע לשם".

מאמן הירוקים עופר רחימי הוסיף: "יכולנו לגמור את המשחק, לא עצרנו כשהיינו צריכים לעצור, עזרנו להם לחזור למשחק לצערי, אבל אני מאושר שגילינו אופי ולקחנו את המשחק. אני מרגיש שאנחנו מתייצבים, מגלים יותר אחריות. אם נצרף עוד שחקן גבוה, כי התחלנו את העונה עם חמישה זרים, ונצטרך לשבת עם ההנהלה ולהחליט ו-ווילי וורקמן יחזור, אז נהיה בסדר.

"אני יכול להגיד מה אני מרגיש, אני מאוכזב שהפסדנו המון משחקים צמודים, זה עולה לי בבריאות אבל תמיד האמנתי בשחקנים שאנחנו שם, אנחנו עובדים יותר קשה מהאחרים, אני מאמין שנמשיך לחבר ניצחונות, מאוכזב מהרבה הפסדים צמודים שברחו לנו בין האצבעות. מסתכלים קדימה לאילת שזה משחק לא פחות קשה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 79:83 את מכבי ראשון לציון אחרי הארכה

לכתבה המלאה
צ'ארלס תומאס שחקן מכבי ראשון לציון (ימין) עם שמוליק ברנר. ברני ארדוב
הפסד בבכורה. ברנר/ברני ארדוב

מאמן מכבי ראשון לציון שמוליק ברנר אמר: "אני חושב שהבעיות שלנו די ברורות, אי אפשר לצפות לאבד 23 כדורים ועדיין לנצח. נצטרך עזרה ביכולת קבלת ההחלטות. נצטרך לעשות שיפור אמיתי מבפנים, ושיפור מבחוץ שיעזור לנו. משחקים 45 דקות עם ארבעה גארדים, שאחד הצטרף אתמול. אמרתי לשחקנים שהם לא יאמינו בעוד חודשיים כמה גבוה הם הגיעו אחרי הרגע הכואב הזה".

על הבכורה שלו כמאמן ראשי אמר ברנר: "הרגשתי טוב, זאת לא סיטואציה אידיאלית להגיע עם ארבעה גארדים, עשינו אימונים השבוע עם חמישה שחקנים בוגרים, צריכים להיות יותר טובים. אנחנו חייבים להיות יותר טובים, זה לא יהיה קל, אבל זה יקרה".

רכז ראשון לציון ניצן חנוכי: "היה קרב, ציפינו לכזה משחק, המשחק היה ביד שלנו, חזרנו מפערים גדולים ולא נשברנו. היה לנו את המשחק ביד, ובסוף ריכוז והחלטה לכאן ולכאן, והפסדנו את המשחק. הפציעות זה חלק מהמשחק, האימונים היו קצת קשים, שחקנים לא בעמדות שלהם, קשה יותר לתרגל, לשמחתי עודד ומאליק יכלו לשחק, זה טיפה עזר לנו יותר במשחק.

"כשיבוא עוד מישהו ואבי יחזור, יהיה לנו יותר קל.
הזרים פה כולם חדשים משנה שעברה, מהשנה שעברה נשארו רק אני אבי וזלמנסון, יש לנו חלק גדול בפיטורים של אריק, לא פחות ממנו. יצא שזה קרה אחרי שנה אחרי שנה, זה לא אמור להשפיע עלינו בצורה כזאת, צריך להמשיך לעשות את העבודה שלנו כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully