וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג ניצחה 0:1 את הרטה ברלין, 65 דקות לטואטחה בהפסד פרנקפורט

שער של אלבין אקדל בדקה ה-77 סידר לקבוצה של מרקוס גיזדול ניצחון שלישי בחמשת המחזורים האחרונים והגדלת הפער מהמקום ממנו יורדים ל-5 נקודות. פרייבורג ניצחה 1:2 בפרנקפורט

אלבין אקדל שחקן המבורג. GettyImages
ניצחון קריטי להמבורג. אקדל חוגג/GettyImages

המחזור ה-23 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. במשחק הראשון המשיכה הצלילה של איינטרכט פרנקפורט שספגה הפסד ליגה רביעי ברציפות עם 2:1 ביתי מול פרייבורג. בהמשך הצליחה המבורג לנצח 0:1 חשוב מאוד את הרטה ברלין.

המבורג - הרטה ברלין 0:1

הדינוזאורים הצליחו להתאושש מה-8:0 שחטפו מבאיירן מינכן במחזור שעבר וגם מההדחה מהגביע מול בורוסיה מנשנגלדבאך במהלך השבוע עם ניצחון ליגה חשוב מאוד. בעקבות הניצחון השלישי שלה בחמשת המחזורים האחרונים, HSV שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-23 במקום ה-16 ממנו הולכים למבחנים, זהה לזה של וולפסבורג שבמקום ה-15 וחמש מעל אינגולשטאדט שבמקום ה-17 ממנו יורדים לליגה השנייה. הרטה נותרה חמישית עם 37 נקודות. השער היחיד במשחק והכל כך חשוב של המבורג הגיע בדקה ה-77. ארון האנט העביר כדור רוחב למרכז הרחבה, אלבין אקדל המשיך בנגיעה מוצלחת פנימה וקבע 0:1.

איינטרכט פרנקפורט - פרייבורג 2:1

הנשרים, שנאלצים להסתדר עם הרבה פציעות, ממשיכים לצלול וספגו הפסד ליגה רביעי ברציפות במהלכם כבשו שער אחד בלבד. פרייבורג הפתיעה והשיגה ניצחון עשירי העונה. המגן הישראלי טאלב טואטחה פתח בהרכב איינטרכט פרנקפורט והוחלף בדקה ה-65 על ידי איימן ברקוק. ברנימר הרגוטה העלה את פרנקפורט ליתרון בדקה ה-12. פלוריאן נידרלכנר כבש צמד וביצע מהפך (25 ו-59) כשהשער השני מנבדל ברור ומשום מה אושר בכל זאת.

סדרן שומר עם מטרייה על הקוון במשחק בין המבורג לבין הרטה ברלין. GettyImages
סדרן שומר על הקוון מפני הגשם. תמונה יפה/GettyImages
טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט (ימין). AP
טואטחה חוגג עם חבריו את השער המוקדם/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully