וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רוג'ר שמידט פוטר מבאייר לברקוזן

המאמן שילם את המחיר בעקבות התבוסה 6:2 אתמול מול בורוסיה דורטמונד והמפלה הביתית מול אתלטיקו מדריד בליגת האלופות

רוג'ר שמידט מאמן באייר לברקוזן. GettyImages
שילם את המחיר. רוג'ר שמידט/GettyImages

יממה לאחר ה-6:2 המשפיל מול בורוסיה דורטמונד בליגה הגרמנית, באייר לברקוזן הודיע היום (ראשון) על פיטוריו של מאמנה רוג'ר שמידט. שמידט שילם את המחיר בעקבות רצף של שלושה הפסדים כואבים מאוד כשהכואב מכולם היה ה-4:2 הביתי מול אתלטיקו מדריד במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות.

שמידט שימש כמאמנה של לברקוזן מאז 2014, ואתמול למרות התבוסה המשפילה מול דורטמוד הוא נשמע אופטימי כשאמר: "זה נשמע רע מאוד להפסיד 6:2, אבל הקבוצה שלי נתנה הופעה מאוד טובה". הנהלת לברקוזן לא חשבה ככה והחליטה לפטר את המאמן שכעת ייאלץ לחפש קבוצה חדשה.

"בשל המצב הנוכחי, הגענו למסקנה שהפרידה היא בלתי נמנעת לצורך ההמשך", אמר מנכ"ל לברקוזן מיכאל שאדה, "אנחנו מצטערים מאוד לעשות את הדעת הזה כי יש לנו הרבה כבוד לרוג'ר על מה שהוא עשה כאן. איתו הגענו שלוש פעמים לשלב הבתים של ליגת האלופות והוא הטמיע את הפילוסופיה שלו של טיפוח שחקנים צעירים לשחקני נבחרת".

רודי פלר המנהל הספורטיבי אמר: "אני מחשיב את רוג'ר כמאמן ברמה הגבוהה ביותר, תמיד האמנתי בו מאוד ואני משוכנע ביכולות שלו. אבל היינו צריכים לבצע איזושהי פעולה כדי לעמוד במטרות שלנו. קודם כל זה צעד שנעשה על מנת לשנות את המומנטום וכדי ליצור קצת עקביות בהופעה של השחקנים. אחרי עזיבתו של רוג'ר שמידט, כל האחריות מוטלת עכשיו על השחקנים".

עוד בנושא:

לברקוזן הושפלה עם 6:2 אצל דורטמונד, ניצחון לבאיירן מינכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully