וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי אשדוד מגיעה לדרייב אין

5.3.2017 / 15:41

הפועל תל אביב תנסה לשוב למאזן חיובי בליגה כשתארח את הקבוצה של מאיר טפירו (20:30, ספורט 5+) כשרביב לימונד יחפש להכנס לעניינים, וויליאמס בספק. אשדוד תחפש ניצחון חוץ שני על האדומים

one

משחקי המחזור ה-21 בליגת העל יינעלו מחר (שני) עם ההתמודדות בה תארח הפועל תל אביב את מכבי אשדוד/באר טוביה (20:30, שידור ישיר בספורט 5+, שופטים: ספי שמש, אלעד לייבוביץ' ואורי שלהבי). בסיבוב הראשון ניצחו האדומים באשדוד 68:85 כשאלאנדו טאקר מוליך אותם עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים. שני שחקנים בלבד קלעו בספרות כפולות עבור אשדוד, צ'ייס סיימון עם 20 נקודות וג'ייק כהן עם 16 משלו.

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב/ברני ארדוב

הפועל תל אביב מגיעה למשחק נגד אשדוד אחרי האכזבה בשבוע שעבר נגד הפועל חולון. האדומים כבר עלו ליתרון 7 בדקות הסיום של ההתמודדות, אלא שאז קפאו, ביצעו שורה של טעויות והחטאות פנויות ואפשרו לחולון לצאת עם ניצחון ביתי. ההפסד מנע מהקבוצה של רמי הדר לייצר מומנטום חיובי, לראשונה תחתיו, והיא חזרה למאזן מאוזן של עשרה ניצחונות מול עשרה הפסדים. בהפועל יודעים שהמשחק הנוכחי נגד אשדוד הוא משחק קריטי להמשך הדרך, שהפסד בו עלול לעלות להם במקום השישי בתום הסיבוב השני, ומשחק ביתי אחד פחות בסיבוב השלישי. רביב לימונד, ששב בשבוע שעבר לשחק אחרי תקופת העדרות של חודש וחצי, ינסה להכנס לעניינים נגד אשדוד. דרל וויליאמס, שסובל ממתיחה במפשעה, בספק להתמודדות.

שבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות נקטעו עבור מכבי אשדוד בשבוע שעבר בבית נגד הפועל אילת, בזמן הטוב ביותר עבורה, בדיוק כשהיריבה למלחמות ההשרדות, מכבי קרית גת מנצחת ומצמקת את הפער. באשדוד רוצים לייצר מומנטום נוסף, כזה שיעזור לה להבטיח עונה נוספת בליגת העל, אך המשימה שעומדת בפניה קשה מאוד, לנצח במקום בו ניצחה רק פעם אחת בעבר. במועדון היו מרוצים מהופעת הבכורה של קווין דילארד בשבוע שעבר, ומקווים להמשך המגמה גם נגד הפועל תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully