וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הנהלת בני יהודה הורתה למאמנים לספסל את אנטוניו מרשיץ'?

הקרואטי אמנם היה גיבור הניצחון על הפועל תל אביב, אבל הוא ממשיך להיות מתוסכל עקב ספסולו. החשד של מקורביו: ההנהלה מנסה לגרום לו לוותר על חוזהו. הצוות המקצועי ימשיך עד תום העונה

יוסי ציפקיס

1. הצוות המקצועי בבני יהודה ימשיך עד תום העונה

את שאגות השמחה אמש (שבת) בבני יהודה אחרי הניצחון 1:2 על הפועל תל אביב שמעו היטב בכל אצטדיון המושבה. בני יהודה הגיעה למשחק עם לא מעט לחץ, בעיקר מצידו של המאמן ניסן יחזקאל. גורמים בשכונה כבר דיברו על החלפתו של המאמן, אך הדברים היו רחוקים מלקרות בפועל. יחד עם זאת, שחקנים העידו ש"ניסן היה לחוץ מאוד לקראת המשחק". במחצית יחזקאל ניסה לעורר את השחקנים עם צעקות: "אין להם כלום חוץ ממוטיבציה", צווח. "הם מתנפלים עליכם ואתם לא מגיבים". נראה כרגע כי הצוות המקצועי בבני יהודה ימשיך עד תום העונה. המנהל המקצועי יצחק שום אמר השבוע שאין לו כוונה לפטר את המאמן, כי כישלון של המאמן הוא גם כישלון שלו. למרות הניצחון מועברת לא מעט ביקורת על רמת האימונים, ולכן במועדון חושבים כבר על שינוי לקראת העונה הבאה. בשכונה טוענים כי כבר בשבועיים הקרובים ינסו להחתים את יוסי אבוקסיס על חוזה לעונה הבאה, לאחר שכבר עקרונית סיכם על חזרתו.

עוד בנושא:

עם מהפך במחצית השנייה: 1:2 לבני יהודה על הפועל תל אביב
קורצקי: "שחקני הנוער איבדו אוויר", יחזקאל: "השינוי שייך לבעלים"

מאמן בני יהודה ניסן יחזקאל. יוסי ציפקיס
הרבה לחץ השתחרר. ניסן יחזקאל/יוסי ציפקיס

2. "הכניסה של מרשיץ' וקנדיל שינתה את המשחק"

דווקא אמש הצוות המקצועי התעשת בדיוק בזמן. במחצית הראשונה הלחץ בבני יהודה היה היסטרי. כמה היסטרי? ברק אברמוב ופמלייתו ישבה ביציע הכבוד. שם יחד עם אנשי ההנהלה נוספים הם העבירו ביקורת חריפה על על לא אחר מאשר פדרו גלבאן. "תתקשרו עכשיו לספסל ותגידו להם להחליף אותו", נאמר שם, לטענת אנשים שישבו לידם ביציע. אלא שנראה שהמסר לא חלחל. יובאנוביץ' הפצוע בראשו הוחלף במאור קנדיל והחולשה של סתיו פיניש במרכז הקישור הייתה ברורה לכולם. בסופו של דבר החליטו בצוות המקצועי להכניס את אנטוניו מרשיץ', ואז הכל השתנה. "לא הגענו למחצית הראשונה. לא חזרנו לעמדות ושום דבר לא עבד", הודה אחד השחקנים. "הכניסה של מרשיץ' וקנדיל שינתה את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני בני יהודה איציק עזוז, מאור קנדיל, רועי גורדנה. יוסי ציפקיס
גם למאור קנדיל/יוסי ציפקיס

3. רועי גורדנה: "כשאתה בורג משמעותי, אוטומטית אתה מרגיש יותר שייך"

"כואב הלב על הפועל", אמר לאחר המשחק רועי גורדנה. "עכשיו אני בבני יהודה ובאנו לעשות את העבודה שלנו ולקחנו שלוש נקודות סופר חשובות. עדיין לא נשארנו בליגה. ביום שבת יש לנו משחק עוד יותר חשוב מהמשחק הזה, כי הפועל אשקלון קרובים אלינו ואם ננצח אותם נהיה כבר רגל וחצי בליגת העל". על עצמו הוסיף גורדנה: "כשאתה משחק והופך להיות בורג קצת יותר משמעותי, באופן אוטומטי אתה מרגיש שייך והרבה יותר טוב".

4. מי מנסה לדחוק את מרשיץ' החוצה?

גיבור המשחק אתמול היה ללא ספק אנטוניו מרשיץ'. אחרי תקופה לא פשוטה בקבוצה, אתמול הקשר סוף סוף חזר לחייך, אלא שמתברר שמרשיץ' היה קרוב מאוד לא להופיע למשחק בכלל. גורמים המקורבים למועדון טוענים כי אי הכללתו בהרכב אמש לא הייתה על רקע מקצועי. יתרה מכך, מקורבים לשחקן טוענים כי ההנהלה עושה הכל כדי שמרשיץ' יוותר על חוזהו לשנתיים נוספות ויעזוב בקיץ ללא תמורה. לפני כשבועיים הגיע הקשר עם הקבוצה לאשדוד, ורק כשהגיע למגרש הוא קיבל את הבשורה שהוא לא בסגל. הסיבות הן לא מקצועיות וההוראות ככל הנראה מגיעות מהנהלת המועדון ולא מהצוות המקצועי. מרשיץ' עצמו הרגיש גם השבוע מאוד פגוע מחוסר היחס כלפיו, ונראה כי כבר החליט שבקיץ יעבור לקבוצה אחרת בארץ. האופציה הכי ריאלית כרגע היא הפועל תל אביב וייתכן כי כבר בשבועות הקרובים יחל משא ומתן בין הצדדים.

שחקן בני יהודה אנטוניו מרשיץ' מול שחקן הפועל תל אביב שי אליאס. יוסי ציפקיס
יעבור להפועל תל אביב? מרשיץ' אמש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully