וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "שחקני הנוער איבדו אוויר", יחזקאל: "השינוי שייך לבעלים"

מאמן הפועל תל אביב, שנותרה במקום האחרון, ניסה להסביר את הדעיכה במחצית השנייה אחרי ה-2:1 מול בני יהודה: "תחושה לא קלה, מאוכזב". יחזקאל חגג: "הניצחון שייך לשחקנים שלי"

יוסי ציפקיס
יחזקאל ואברמוב/יוסי ציפקיס

מסע ההישרדות של הפועל תל אביב נעצר הערב (שבת) עם 2:1 מול בני יהודה, במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. האדומים הובילו משער של עומרי אלטמן, אך מהפך כתום בזכות שערים של פדרו גלבאן ויונתן כהן סידרו לניסן יחזקאל שבוע חלומי אחרי ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה, שם יפגשו את הפועל רמת גן. האדומים ינעלו את העונה הסדירה בדוחא מול בני סכנין, הכתומים יארחו את הפועל אשקלון לעוד קרב תחתית רותח.

עוד בנושא:

ליגת העל: בני יהודה גברה 1:2 על הפועל תל אביב

מאמן בני יהודה ניסן יחזקאל עם המנהל המקצועי יצחק שום. יוסי ציפקיס
חוגג. ניסן יחזקאל/יוסי ציפקיס

מנחם קורצקי ניסה להסביר את התצוגה המאכזבת בסיום: "זו תחושה לא קלה. עלינו ליתרון ולצאת מכאן בלי אף נקודה זה מאכזב. שחקני הנוער שלנו, שלא שיחקו הרבה השנה, איבדו אוויר במחצית השנייה. הקצב דעך וספגנו שער רך מדי בפתיחת המחצית השנייה. גם מול בית"ר ירושלים היינו טובים יותר במחצית הראשונה, גם אז היה לנו יתרון ביד, וזה שוב קורה לנו. אני מאוכזב עבור האוהדים שלנו, שאנחנו נותנים הכל וזה לא עוזר לנו לצאת מהמקום שאנחנו נמצאים בו".

בצד החוגג, ניסן יחזקאל סיפר: "זה ניצחון של אופי. במחצית הראשונה משהו לא עבד, אחרי שהיינו טובים מאוד בגביע אנחנו צריכים גם להביא את זה לידי ביטוי גם בליגה. יש לנו חבורה של גברים, שהמועדון חשוב להם. החילופים שלי עבדו, לפעמים זה לא עובד. מאמנים לא יכולים לעשות הרבה שינוי כשהם על הקווים, אבל זה לא חשוב כרגע כי הניצחון שייך לשחקנים שלי. צברנו 14 נקודות בסיבוב השני, השינוי נעשה בזכות הבעלים. כולם נרתמו למשימה, אני, יצחק שום והשחקנים. לכולם מגיעות המחמאות ומעל לכל לקהל".

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
מתוסכל. מנחם קורצקי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully