וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו רויס שוב נפצע: יחמיץ את משחקה של דורטמונד מול בנפיקה

חוסר המזל של כוכב דורטמונד נמשך: החלוץ שהוחלף מול לברקוזן בשל פציעה בשריר הירך האחורי, ייעדר תקופה ממושכת אחרי שרק בנובמבר חזר למגרשים. טוכל: "אלו חדשות עצובות, זו אבידה גדולה"

מרקו רויס בורוסיה דורטמונד. GettyImages
שוב נפצע. מרקו רויס/GettyImages

רגע לפני מפגש הגומלין מול בנפיקה בליגת האלופות, בורוסיה דורטמונד התפוצצה אתמול עם 2:6 על באייר לברקוזן. אולם, בקבוצה עסקו מאז המשחק הזה בעיקר בפציעה של מרקו רויס, שנפצע בפעם המי יודע כמה בקריירה שלו ויחמיץ את המפגש מול הפורטוגלים ביום רביעי.

רויס הוחלף על ידי פולישיץ' לפני המחצית במהלך המשחק מול לברקוזן, כאשר הוא מחזיק את שריר הירך השמאלי שלו ודידה לחדר ההלבשה. בדורטמונד עדיין לא הוציאו הודעה על האבחנה המדוייקת לגבי הפציעה של רויס, אך המאמן תומאס טוכל אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק שרויס סובל מפציעה בשריר הירך האחורי והוסיף: "אלו חדשות עצובות, הוא שיחק בעקביות וברמה גבוהה מאוד בשבועות האחרונים. זו אבידה גדולה שהורסת לנו את שמחת הניצחון".

השחקן המצוין סובל לאורך כל הקריירה שלו משורה של פציעות ורק בנובמבר חזר מהיעדרות של חצי שנה בשל פציעה קשה. רויס החמיץ לפחות שמונה משחקים של דורטמונד בכל אחת מארבע עונותיו במועדון וכעת טוכל ייאלץ שוב לאלתר ולמצוא לו מחליף במשחקים הקרובים. כזכור, דורטמונד ששיחקה היטב באצטדיון האור, הפסידה 0:1 לבנפיקה במשחק הראשון בשמינית הגמר ומצפה לה משימה לא פשוטה כלל מול הנשרים שיתארחו בסיגנדל אידונה פארק ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully