וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר חתם לשתי עונות נוספות בהפועל חולון: "גאווה גדולה"

5.3.2017 / 11:10

המאמן בן ה-42, שמצעיד את הסגולים לעונה מוצלחת, חתם עד קיץ 2019: "שמח לקבל את החום והאהבה מהקהל". יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו: "החיבור נראה טבעי, זה הבסיס לשינוי משמעותי"

one

דן שמיר חתם היום (ראשון) לשתי עונות נוספות בהפועל חולון, כך הודיעה הקבוצה בהודעה רשמית. המאמן בן ה-42 מוביל את הסגולים לעונה טובה, והיה אחראי לכמה הצלחות גם בעבר, כשהצעיד את הקבוצה לפיינל פור, חצי גמר הגביע וגמר ליגת העל. על המגעים להשארתו של שמיר בחולון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

"זאת גאווה גדולה לי ולמשפחה שלי להישאר במקום הנהדר הזה ולעבוד עם האנשים שאיתם אני עובד ולקבל את החום והאהבה מהקהל המיוחד שלנו", אמר שמיר.

מאמן הפועל חולון דן שמיר. יוסי ציפקיס
קושר את עתידו בחולוניה. שמיר/יוסי ציפקיס

יו"ר חולון הפועל איתן לנציאנו הוסיף: "עם החתמתו של דן לשנתיים נוספות קיבלנו ביסוס אמיתי לשינוי המשמעותי שחל במועדון שלנו ותעיד על כך ההחתמתה של אחד המאמנים הבכירים בארץ אם לא הבכיר שבהם. דן וחולון קשרו את עתידם זה בזה ולשני הצדדים החיבור נראה טבעי ומובן , הפועל יונט חולון יצאה לדרך ארוכה כשהמטרות ברורות : לחזור ולהיות קבוצה מובילה בליגה ולהשתלב במפעל אירופי , מגיעה לעיר הזאת ולקהל המדהים הזה יציבות ורגעי נחת. יכול להיות שקל זה לא יהיה אבל אנחנו בדרך הנכונה וההחתמה של דן היא ציון דרך חשוב , אנחנו בטוחים שהחיבור הזה יישא פירות בעתיד הקרוב וכולנו מאחלים לדן ולנו המשך הצלחות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully