וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תום מונד: "התחושות קשות, ייקח לנו זמן להשתחרר מההפסד הזה"

5.3.2017 / 10:20

במ.ס אשדוד מנסים להתאושש מההפסד להפועל באר שבע בדקה ה-90. בקבוצה הוסיפו: "נענשנו על זה שירדנו לאחור בדקות האחרונות ועשינו בונקר. יכולנו להאמין בעצמנו יותר". מחמאות לבלמים

עריכת וידאו: קובי אליהו

במ.ס. אשדוד מלקקים הבוקר (ראשון) את פצעי ההפסד המתסכל אמש להפועל באר שבע (1:0). "צפוי לנו שבוע לא קל", אמר בסיום המשחק הקשר תום מונד, "התחושות מאוד קשות וייקח לנו זמן להשתחרר מזה כי עשינו משחק הקרבה של כולם. זה אכזרי לקבל גול בדקה ה-90 ולצאת בלי שום דבר".

בקבוצה יש מצד אחד תחושה של קיפוח מהתוצאה, אבל היו גם כאלה שטענו שהירידה לאחור החל מהדקה ה-70, כמעט בלי לייצר שום התקפה, היא זו שהכריעה לבסוף. "אפשר לסכם את המשחק בכך שלבאר שבע לא הגיע לנצח, אבל אנחנו נענשנו על זה שירדנו לאחור בדקות האחרונות ועשינו בונקר. יכולנו להאמין בעצמנו יותר", אמרו בקבוצה.

מי שזכו למלים חמות הם הבלמים חאתם עבד אלחמיד ומיקי סירושטיין שרשמו משחק טוב. גם דן ביטון זכה לפרגון על המשחק שהציג מול קבוצת האם שלו וכן גדי קינדה שבפעולות מסויימות לימד עד כמה היכולת שלו גבוהה בהשתחררות מלחץ. "אסור לנו להסתבך שוב בתחתית הבוערת", סיכם אחד השחקנים. "הפלייאוף התחתון יהיה אש וננסה לקחת משהו מול מכבי פתח תקוה בחוץ בשבת הבאה לפני שהפלייאוף יתחיל".

שחקני מ.ס. אשדוד מיקי סירושטיין, תום מונד מאוכזבים. לירון מולדובן
מונד ושחקני אשדוד אחרי המשחק אתמול/לירון מולדובן
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully