וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלבוע/גליל מפרגנים לג'ייסון סיגרס: "נכס לכל קבוצה"

5.3.2017 / 9:01

הקבוצה מגן נר חגגה ניצחון שני העונה בליגה על מכבי תל אביב, כשהגארד הוותיק רשם 23 נקודות וכמה מהלכים גדולים בדקות הסיום. חואקין שוכמן שרשם שיא קריירה: "ברגע שאנחנו משחקים כמו גלבוע/גליל, לא משנה מי היריבה שמולנו"

one

הפועל גלבוע/גליל גברה אמש (שבת) על מכבי תל אביב 77:80 בגן נר, ושיפרה את מאזנה בליגה לתשעה ניצחונות מול 12 הפסדים. היה זה הניצחון השלישי ברציפות של הקבוצה מהגלבוע על הצהובים במסגרת הליגה, והשני העונה, כשרק בשמינית גמר גביע המדינה נכנעו השחקנים של אריאל בית הלחמי למחזיקת הגביע, וגם שם היה זה על חודה של נקודה. המצטיינים של גלבוע אמש היו מרפי הולוואי עם 18 נקודות ו-16 ריבאונדים, ג'ייסון סיגרס עם 23 נקודות, כולל כמה סלי קלאץ', וחואקין שוכמן עם 13 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2 חטיפות. האדומים ניצחו למרות 17 החטאות עונשין מ-31 זריקות, שכמעט החזירו את יריבתם לתמונה.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן גלבוע/גליל זיו בן צבי. אדריאן הרבשטיין
עוד ניצחון על מכבי. זיו בן צבי מול יוגב אוחיון/אדריאן הרבשטיין

"פחות מעניין השיא קריירה שלי, לא בשביל זה אני משחק, מאושר בשביל הקבוצה שלי וכבר חושב על המשחק הבא", סיכם קפטן האדומים חואקין שוכמן את אחד ממשחקיו הגדולים עד כה בקריירה והתייחס למה עובד להם טוב נגד מכבי תל אביב, "אין סוד, ברגע שאנחנו משחקים כמו גלבוע/גליל, שומרים ורצים, כמו עושים את הדברים שלנו, לא משנה מי היריבה שמולנו. שמח שהוצאנו את הדברים לפועל וניצחנו את המשחק הזה".

בגלבוע פרגנו אמש מאוד לג'ייסון סיגרס, שכבר קלע סל ניצחון העונה על מכבי תל אביב בסיבוב הראשון, וגם אתמול ידע לגמור את המשחק: "ג'ייסון הוא נכס לכל קבוצה, שמח שהוא איתנו, שמח שהוא לוקח את ההחלטות האלה, כקבוצה אנחנו שמים אצלו את הכדור, ורוצים שהוא יקבל את ההחלטות, ושמחים מאוד שהוא מקבל את ההחלטות הנכונות", סיכם שוכמן. בקבוצה רוצים מאוד להמשיך במומנטום כדי לנסות ולעשות את הבלתי ייאמן ולהכנס בסיום הסיבוב השלישי לרבע גמר הפלייאוף. במועדון שואפים לנקמה ספורטיבית כבר בשבוע הבא נגד עירוני נהריה, אחרי שהסגולים הביסו את גלבוע ב-44 הפרש בסיבוב הראשון בגן נר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully