וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס: "אין לשחקנים בושה, אם נשחק ככה לא נגיע לגמר"

4.3.2017 / 23:31

מאמן מכבי תל אביב תקף את שחקניו בסיום ההפסד לגלבוע/גליל: "ראיתי חבורה של שחקנים שלא מכבדים את המועדון והעבודה שלהם. הם חולמים על חוזים גדולים, מי יציע להם כאלה אם ישחקו ככה?" גורקה מאושר אחרי הניצחון בחולון

one

העונה המסויטת של מכבי תל אביב נמשכה גם הערב (שבת), עם הפסד 80:77 בגן נר לגלבוע/גליל. היה זה הפסד ליגה שישי העונה לצהובים ורביעי בחמשת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות.

"לא ראיתי את מכבי תל אביב על המגרש, ראיתי קבוצה של שחקנים בחולצות צהובות שלא מכבדים את המועדון ואת העבודה שלהם", תקף איינארס בגאצקיס את השחקנים שלו בסיום. "אין להם בושה, הם פשוט באים ומשחקים כי הם חושבים שהם ויתרו. בקרוב העונה תיגמר, כי אם נשחק ככה לא נגיע לגמר. כולם חולמים על חוזים גדולים ורמה גבוהה, אני רוצה לראות מי יציע לנו חוזים כאלה אם אנחנו משחקים ככה".

במסיבת העיתונאים נשמע בגאצקיס מעט מפויס יותר: "אמרתי לשחקנים ישר אחרי המשחק נגד אולימפיאקוס שגלבוע עושה דבר טוב באופן משמעותי וזה לרוץ כשהם משחקים כדורסל אגרסיבי. איבדנו 22 כדורים ונתנו להם לרוץ. דבר נוסף שאמרתי להם גם אחרי המשחק, גם אתמול באימון וגם היום בבוקר באימון זה שהם טובים בריבאונד. נתנו להם 15 ריבאונדים בהתקפה. 22 איבודי כדור ו-15 ריבאונדים בהתקפה במשחק צמוד זה יותר מדי, היינו צריכים אולי לקחת את המשחק הזה יותר באופן אישי".

המאמן המנצח אריאל בית הלחמי סיכם: "עשינו היום משחק טוב, לפחות בצד ההגנתי, הרבה יותר ריכוז משבוע שעבר. שמרנו לאורך כל המשחק טוב, עשינו כמה טעויות בסוף, שיחקנו בלי סקוורר שהוא מאוד חשוב אצלנו, השחקנים שהחליפו אותו עשו משחק טוב, מקווה נלמד מהשטויות שעשינו בסוף. אני לא מסתכל גדולות וקטנות, הליגה מאוד שוויונית, לא נפלנו היום ממכבי".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב החלשה הפסידה 80:77 לגלבוע/גליל

אייברסון/אדריאן הרבשטיין

בני הרצליה המשיכה הערב (שבת) את העונה המצוינת שלה, עם 55:59 על הפועל חולון, באולם בו לא ניצחה ב-13 המשחקים האחרונים (ומאז 1998). כארם משעור הוריד לא פחות מ-18 ריבאונדים והשווה את השיא העונתי שקבע ריצ'רד האוול בשבוע שעבר. בסיום המשחק נלקחו אמאדי אנג'איי וסטיבן דניס מבני הרצליה, ושלומי הרוש וגוני יזרעאלי מהפועל חולון, לבדיקות סמים שגרתיות.

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה: "בשלב הזה לפעמים הניצחון הוא מעל הכל, ועשינו את זה. הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח בכל מקום, כל קבוצה. אנחנו במקום השלישי, ואני לא מחפש להיות אנדרדוג או תירוצים. כמו שאנחנו נראים ומתנהלים, שומרים על יציבות, יתרון ביתיות? זאת המטרה שלנו עכשיו".

על הנוכחות ההגנתית של אמאדי אנג'איי: "יש לנו שיפור בצד ההגנתי, להוציא את המשחק נגד מכבי, ששם קלענו מעל 50 אחוז לשלוש וההתקפה ניצחה. הוא פה בשביל הימים שהקליעות לא נכנסות, ואנחנו פה מבחינת ההגנה. המבחן האמיתי שלנו יהיה לראות אם ההבאה של אנג'איי היא נכונה או לא".

עוד בנושא

ליגת העל: בני הרצליה ניצחה 55:59 את הפועל חולון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
"לא היינו מרוכזים". שמיר/ברני ארדוב

דן שמיר: "היינו מאוד לא מרוכזים באיך שאנחנו צריכים לשחק, מאיזושהי סיבה. כדי לשחק טוב בקבוצה כמו שלנו, ואנחנו יודעים מי אנחנו, צריך לבוא עם תוכנית מסודרת ולדעת מה עושים, לא עשינו את זה מההתחלה. בכמה פרמטרים שצריך לעמוד בהם מול הרצליה, עמדנו. הם לא חגגו בריבאונד ההתקפה, היו עם כמות נקודות שצריך לנצח איתה, אבל שיחקנו רע מאוד בהתקפה באיך שאנחנו משחקים. וכשאתה לא קורא את המצבים כמו שאתה רוצה לקרוא, וממצבים טובים לא קורה כלום, וזה לא הפוקוס שלנו. זה היה רע מאוד.

"זה גם מנטאלי, אין ספק, דווקא היום אני לא תולה את זה בשינוי שעשינו. אנחנו קבוצה שיודעת מה היא רוצה לעשות, לא שיחקנו על היתרונות שלנו, ויצאנו מזה לאיזה שלוש דקות ברבע השלישי או הרביעי, ונכנסו שתי זריקות. יצאנו מזה, קראנו נכון מצבים, אבל אז כמה טעויות בהגנה. עשינו איזה קאמבק, אבל זה גם מנטאלי - אני לא יודע מה קורה לכל אחד בראש, המכונה הייתה היום מאוד חורקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully