וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אולי טעיתי כשעליתי בלי אלכסיס, החלוצים שלנו סבלו"

מאמן ארסנל סופג ביקורות רבות על השארתו של הצ'יליאני על הספסל מול ליברפול ומודה: "לא הצלחנו להיכנס לקצב של המשחק". קלופ: "הפרמיירליג היא רכבת הרים". וגם: מספרי המשחק והציוצים

מאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
ממשיך לשקוע. ארסן ונגר/רויטרס

ליברפול העפילה אמש (שבת) זמנית למקום השלישי בפרמיירליג, כשניצחה 1:3 את ארסנל אחרי משחק נהדר. רוברטו פירמינו (9), סאדיו מאנה (40) וג'ורג'יניו ויינאלדום (90) הכניעו את התותחנים, כשדני וולבק רק צימק מן העבר השני (57).

הנושא שהעסיק את התקשורת והאוהדים עוד לפני שהתחיל המשחק, ובטח שלאחר שריקת הפתיחה, היה ההחלטה של ארסן ונגר לפתוח ללא אלכסיס סאנצ'ס בהרכב. הצ'יליאני מצידו נראה מחויך לאורך החימום וגם בעת ישיבתו על הספסל, וגם כאשר ארסנל נקלעה לפיגור לא נראה שזה מקלקל את מצב רוחו. בסופו של דבר הוא נכנס במחצית ואף בישל לוולבק את השער המצמק.

עוד בנושא:

אנגליה: ליברפול גברה 1:3 על ארסנל, ניצחון שני ברציפות ללסטר

שחקני ארסנל אלכסיס סאנצ'ס, לוקאס פרס. רויטרס
לא לקח קשה את הספסול. סאנצ'ס/רויטרס

בסיום המשחק ונגר הסכים שלא בטוח שצדק כאשר החליט להותיר את אלכסיס על הספסל. "הרגשתי שהחלוצים סבלו במחצית הראשונה וגם שלא שלטנו במרכז השדה, אז הכנסתי אותו". לפני המשחק, כאשר נשאל על החלטתו, אמר: "החלטתי לפתוח עם וולבק וז'ירו, כי ידעתי שנצטרך להתעסק בלא מעט מאבקים בכדורי גובה, נצטרך להיות קצת יותר מדויקים מהרגיל".

על המשחק: "לא הצלחנו להיכנס לקצב של המשחק במחצית הראשונה. ספגנו שערים זולים, לא דבר שאמור לקרות במשחק מהסוג הזה. חזרנו במחצית השנייה, הגבנו היטב, אבל במחצית הראשונה היינו מתחת לרמתנו".

פטר צ'ך: "היינו יותר אגרסיביים אחרי ההפסקה והתחלנו לנצח יותר קרבות מגע. זה מאכזב להספיד, אבל יותר מאכזב שספגנו שניים כבר במחצית הראשונה. עם שלוש נקודות היינו נשארים במאבק על התואר, אבל עכשיו אנחנו רחוקים מידי. אנחנו צריכים לנסות לסיים כמה שיותר גבוה, רצוי בטופ ארבע".

סאדיו מאנה: "הדבר הכי חשוב הוא הדרך בה הגבנו להפסד מול לסטר והשגנו את שלוש הנקודות. ההופעה של הקבוצה הייתה נהדרת. אנחנו עובדים יחד כקבוצה, היינו ניידים מהפתיחה עד הסוף ואנחנו שמחים שניצחנו".

יורגן קלופ: "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה בהתחשב באיכות היריבה. שיחקנו טוב מאוד, היו לנו שיחות קשות אחרי ההפסד ללסטר. ניתחנו הכול וזה לא היה נעים. קיבלנו הזדמנות נוספת וניצלנו אותה היום, הפרמיירליג היא רכבת הרים, אי אפשר להיות תמיד בעלייה. מה עדיף? להיות עקביים או לנצח את הקבוצות הטובות בעולם? כולנו יודעים כמה רע שיחקנו במחזור הקודם, זה לא רגיל לחזור מזה ככה. אנחנו יודעים על מה אנחנו צריכים לעבוד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מספרי המשחק

* ליברפול לא נוצחה בתשעה המשחקים שקיימה העוה מול שש הראשונות בליגה (חמישה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו).

* שערו של ג'ורג'יניו ויינאלדום היה ה-17 שהובקע בתוספת הזמן במשחקים בין ליברפול לארסנל. באך מפגש פרמיירליג לא הובקעו יותר כאלה.

* ארסנל לא ניצחה אף משחק מתוך 11 האחרונים שקיימה בחוץ מול קבוצות מהשישייה הראשונה בליגה (חמש תוצאות תיקו, שישה הפסדים).

* דני וולבק הבקיע את שער הליגה הראשון שלו מאז אפריל 2016.

* דני וולבק כבש את שערו הראשון בקריירה מול ליברפול, בהופעתו ה-11 מולה.

* ליברפול כבשה 19 שערים בחצי השעה הראשונה של משחקי פרמיירליג העונה, חמישה יותר מכל קבוצה אחרת.

* סאדיו מאנה כבש ובישל באותו משחק בארבעה מקרים העונה בליגה, יותר מכל אחד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully