וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: בכורה לשמוליק ברנר נגד מכבי חיפה

4.3.2017 / 20:00

מאמנה החדש של מכבי ראשון לציון יצטרך להסתדר ללא פטריק ריצ'רד וככל הנראה גם אבי בן שימול, במשחק נגד הירוקים (21:05, ספ' 5). ברנדווין עשוי לחתום ולערוך בכורה. קרית גת - נהריה

צילום: אור שקדי

בווידאו: שמוליק ברנר באימון הבכורה בראשון לציון

המחזור ה-21 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. במוקד יעמוד המפגש בין מכבי ראשון לציון, אחרי פיטוריו של אריק שיבק ומינויו של שמוליק ברנר, למכבי חיפה (68:73 לראשון לציון ברוממה בסיבוב הראשון). האחרונה בטבלה, מכבי קרית גת, תנסה לעשות צעד נוסף לכיוון חוף מבטחים, כשתארח בביתה את עירוני נהריה (72:80 לנהריה בעין שרה בסיבוב הראשון).

שמוליק ברנר מאמן מכבי ראשון לציון. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
תנאים לא קלים. שמוליק ברנר/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

מכבי ראשון לציון - מכבי חיפה (21:05, ספורט 5)

שבוע סוער עבר על האלופה. המאמן אריק שיבק פוטר אחרי ההפסד הביתי להפועל ירושלים ואת מקומו תפס עוזרו שמוליק ברנר, שיעביר לראשונה משחק בליגת העל כמאמן ראשי בגיל 35. ברנר, שמינה את דרור כהן לעוזרו, יצטרך להסתדר ללא פטריק ריצ'רד שייעדר כחודשיים, וככל הנראה גם ללא אבי בן שימול שינסה להתלבש ולשחק אחרי שלא התאמן כל השבוע. מי שכן עשוי לשחק הוא הגארד עודד ברנדווין, שהתאמן עם הקבוצה מאמצע השבוע, וצפוי לחתום בה עד המשחק. בתנאים הקשים הללו ינסו בראשון לציון לנצח את מכבי חיפה, כדי לשמור לעצמם על סיכוי להגיע למקום השישי בתום הסיבוב השני.

תחושת פספוס גדולה ליוותה את אנשי מכבי חיפה אחרי ההפסד למכבי תל אביב בשבוע שעבר. הירוקים שלטו במשחק, נראו טוב יותר מהיריבים שלהם, אך בסיום המשחק ביצעו מספר טעויות וגם משחק שיא של וויל גרייבס לא עזר להם לצאת עם ניצחון היסטורי מיד אליהו. חיפה מגיעה לראשון לציון, הקבוצה שהדיחה אותה אשתקד בפלייאוף, בידיעה שהיא תופסת את יריבתה בשעת משבר, אחרי שינוי מאמן, אך כשהסגל הירוק עדיין דליל מאוד מתחת לסל, בדיוק איפה שלראשון לציון אין בעיה.

שחקן מכבי קרית גת אור סולומון. לירון מולדובן
השיפור של קרית גת יימשך? אור סולומון/לירון מולדובן

מכבי קרית גת - עירוני נהריה (19:10)

במכבי קרית גת לא ידעו השבוע אם לצחוק או לבכות. נועלת הטבלה השיגה ניצחון חוץ גדול בגן נר, וצמצמה את הפער ממכבי אשדוד למשחק וחצי, בדיוק ל-24 שעות, עד שאשדוד קטעה רצף של שבעה הפסדים והחזירה את הפער למשמעותי ביותר. למרות זאת, בקרית גת מאמינים שהשינוי שחל בקבוצה בשבועות האחרונים, אחרי הגעת ג'וש סלבי וברנדון באומן המצוין, יכול להוביל אותם לניצחון שני ברציפות ואולי לקאמבק הירואי והשארות בליגה. איגור מאיור שוחרר השבוע מהקבוצה ועבר לגלבוע/גליל.

אחרי מספר הפסדים מתסכלים בליגת העל, עירוני נהריה חזרה בשבוע שעבר לנצח כשגברה במשחק קשה על בני הרצליה בחוץ וביום בהיר רואים בעין שרה את המקום הרביעי. השבוע הנוכחי הוא קריטי עבור נהריה, שאחרי המשחק באשקלון תצא לגרמניה למשחק הראשון ברבע גמר היורופקאפ נגד טלקום בון, במטרה להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין בארץ. סקוטי הופסון, שהצטרף לאחרונה במקומו של גילברט בראון, נראה טוב יותר במשחק האחרון, ובנהריה מקווים שהוא ימשיך במגמת העלייה גם במשחק החוץ הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully