וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "זה היה משחק טוב שלנו, אנחנו עדיין לא בפלייאוף העליון"

מאמן סכנין חגג את הניצחון על רעננה ופרגן לשחקניו: "אני מופתע מהשקט שבו השחקנים שיחקו". סילבס: "זה לא חדש שאנחנו לא מצליחים להבקיע, עצם זה שהיינו קרובים לפלייאוף עליון זה כבר הישג"

בני סכנין עשתה הערב (שבת) צעד גדול לקראת הפלייאוף העליון עם 0:1 יקר על הפועל רעננה. פיראס מוגרבי, הקשר שחזר ממכבי חיפה כבש את שער הניצחון שהרחיק את האקסית הירוקה שלו משש הראשונות. מוגרבי הבקיע בדקה ה-24 את שער הליגה הראשון שלו העונה, החזיר את סכנין למקום החמישי וקבע כי נקודה במחזור הסיום של העונה הסדירה בבית מול הפועל תל אביב תבטיח את המקום בפלייאוף העליון, ללא כל קשר לתוצאות של עירוני קרית שמונה ומכבי חיפה.

יחזקאל ואברמוב/יוסי ציפקיס

יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "אפשר להגיד מזל טוב על הניצחון אבל צריך לחכות למשחק ביום שני כדי לחגוג פלייאוף עליון. זה היה משחק טוב מאוד שלנו. שלטנו במגרש, לא נתנו לרעננה להגיע לשער שלנו. במחצית השנייה הייתה קצת ירידה אבל בסוף קצת התעייפנו. אני מופתע מהשקט שבו השחקנים שיחקו ומאוד שמח על הניצחון הזה".

על עתידו: "כשנסיים את המחזור הבא נשב ונדבר. אני לא פוסל שום דבר".

חיים סילבס המאוכזב אמר: "מה שמאכזב זו התוצאה. במחצית הראשונה הייתה לנו הופעה לא טובה. במחצית השנייה השתפרנו אבל סכנין הבקיעה ראשונה וזה עבד לטובתה. לא חדש שאנחנו מתקשים להבקיע. כל הכבוד לסכנין. יש תקופות שיותר קשה להבקיע, אנחנו דווקא בתקופה טובה יותר וציפינו לנצח את המשחק הזה אבל היינו קצת אנמיים".

"המשחק היה מאוד שקול, אבל חסר לנו את הגול. הפועל רעננה נמצאת במקום טוב אחרי פתיחת עונה לא טובה. היינו יכולים להידרדר בקלות לתחתית אבל הצלחנו לעצור את הסחף בהתחלה. עצם זה שהיינו קרובים לפלייאוף עליון זה כבר הישג, אבל לא הגיע לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully