וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק יעבור ניתוח בקרסול וייעדר כחודש וחצי

4.3.2017 / 18:01

הגארד המוביל של הצהובים (28, 1.91) יעבור ניתוח ארתוסקופיה בקרסול, שמונע ממנו לשחק בתקופה האחרונה, ולמעשה סיים את עונת היורוליג. רשם 17.3 נקודות למשחק באירופה העונה

ברני ארדוב

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שבת) כי הגארד אנדרו גאודלוק יעבור ביום שני ניתוח ארתוסקופיה בקרסול והוא צפוי להיעדר בין חמישה לשישה שבועות. השחקן נעדר בשבועיים האחרונים בעקבות אותה הפציעה, כשלמעשה הוא לא משחק מאז גמר גביע המדינה, ובקבוצה החליטו לעשות את הניתוח במועד הזה כדי שהוא יהיה מוכן לקראת שלבי ההכרעה בליגת העל. המשמעות: עונת היורוליג של גאודלוק הגיעה לסיומה.

אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תקופת היעדרות ארוכה. אנדרו גאודלוק/ברני ארדוב

גאודלוק (28, 1.91) הגיע העונה למכבי תל אביב בקול תרועה רמה אחרי שהצטיין בפנרבחצ'ה/אולקר והיה לאחד הגארדים המבוקשים ביותר באירופה. ביחד עם העונה החלשה מאוד שעוברת על הצהובים במסגרת האירופית, גם הגארד האמריקאי לא הרשים, למרות העובדה כי המספרים שלו היו די טובים. ב-16 משחקי ליגה עד עכשיו רשם 15.5 נקודות, 3.3 אסיסטים ו-1.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. ביורוליג רשם ב-20 משחקים 17.3 נקודות, 2.9 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים למשחק.

הצהובים יעלו הערב למשחק נגד גלבוע/גליל עם תשעה שחקנים בסגל, מלבד שחקני נוער, אחרי שצירפו השבוע את נמרוד לוי ממכבי ראשון לציון. לקבוצה יש רק שלושה שחקנים זרים כשירים - די ג'יי סילי, קולטון אייברסון ו-ויקטור ראד, כשדווין סמית' צפוי להעדר במהלך השבוע הקרוב בעקבות פציעה בקרסול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully