וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "כנראה שהשלשות הפכו לחלק מה-DNA שלנו"

הכוכב דיבר על שיא השלשות החדש שקבעה קליבלנד: "זה לא היה בתכנון, אלא פשוט קרה. משמח להיות חלק מההיסטוריה". לו: "יכול להיות שקצת השתוללנו". אירווינג: "כולם היו נהדרים". וגם: המספרים

שחקן קליבלנד לברון ג'יימס. AP
6 מ-10 לשלוש. לברון זורק שלשה/AP

שיא השלשות של קליבלנד בעונה הסדירה לא יכול היה להיקבע בדרך דרמטית יותר. הקאבס כבר הוליכו ב-25 נקודות ברבע השלישי וב-19 ברבע הרביעי, אך אטלנטה העיקשת לא ויתרה וחזרה עד כדי נקודה בודדת כשנותרו 1:32 דקות לשחק. אלא שאז קיבל את הכדור דווקא קייל קורבר, עד לא מזמן שחקן ההוקס, שקלע את השלשה ה-25 של קליבלנד, קבע שיא והוציא סופית את הרוח מהמפרשים של היריבה.

מי שהיו אמונים יותר מכולם על הניצחון הם לברון ג'יימס וקיירי אירווינג, שקלעו יחד 71 נקודות והיו אחראיים בסך הכול על 117, אם מחשיבים גם את האסיסטים שחילקו השניים לחבריהם ואחד לשני. אירווינג סיים עם 43 - הפעם השנייה העונה שהוא קולע יותר מ-40 נקודות - כולל 5 מ-8 מחוץ לקשת וארבע מתוך שבע החטיפות של קליבלנד. לברון סיים עם 38 כולל 6 מ-10 לשלוש והוסיף גם 13 כדורים חוזרים ושמונה אסיסטים.

עוד בנושא

לברון ואירווינג להטו בניצחון קליבלנד, משחק ענק לווסטברוק בהפסד של OKC

seperator

המספרים

* קליבלנד קלעה 14 שלשות במחצית הראשונה.

* זו הפעם השנייה שקליבלנד קולעת 25 שלשות במשחק. הפעם הקודמת הייתה גם כן מול אטלנטה, בפלייאוף בעונה שעברה.

* שישה משחקני קליבלנד קלעו לפחות שלוש שלשות כל אחד.

* הקאבס קלעו 25 שלשות מ-46 ניסיונות.

* המאזן של קליבלנד כשהיא קולעת לפחות 100 נקודות בלפחות 50 אחוזים מהשדה: 1:22.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן קליבלנד קיירי אירווינג. AP
"כולם היו נהדרים". אירווינג/AP

הציטוטים

"25 שלשות? היו לנו 31 אסיסטים, זה לא פחות מעניין", אמר לברון. "שיחקנו מושלם והיה נהדר להיות חלק מזה. היה מדהים שדווקא קייל היה זה שקבע את השיא. שיאים נועדו כדי להישבר, זה יכול היה לקרות בכל לילה ואנחנו פשוט שמחים להיות חלק מההיסטוריה. יש לנו קלעים נפלאים, והשלשות הפכו לחלק מה-DNA שלנו. לא דיברנו על זה או תכננו את השיא הזה, זה פשוט קרה.

"היה לנו נוח כשהובלנו ב-25 נקודות", אמר טיירון לו. "טיפה השתוללנו לאחר מכן. לקחנו זריקות רעות ולא נתנו כבוד ליריבה. בעקבות זאת, הם חזרו למשחק אחרי שהציגו יכולת טובה יותר משלנו. ידעתי שהשחקנים זקוקים למעט מנוחה כדי לסיים את המשחק כמו שצריך". "כולם היו נהדרים", פרגן אירווינג. "החבר'ה הניעו את הכדור מאחד לשני וכשאנחנו עושים זאת כמו שצריך, קשה מאוד לנצח אותנו".

חוסה קלדרון במדי לוס אנג'לס לייקרס. AP
בדרך לג'ורגי'ה. קלדרון/AP

* מארק סטיין מדווח שחוסה קלדרון בן ה-35, עד לא מזמן בלוס אנג'לס לייקרס, צפוי לחתום בשורות אטלנטה, אחרי שכבר היה קרוב להצטרף לגולדן סטייט, אך בעקבות הפציעה של קווין דוראנט הוחלט להחתים בשורות סגנית האלופה את מאט בארנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully