וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: פארגו ולאמפה התעמתו בשידור חי, אוהד הפסיד את אשתו בהתערבות

שחקני שחקני מכבי תל אביב בעבר כמעט והחליפו מהלומות במהלך פסק בזמן בסין, אוהד טנזני כמעט נאלץ למסור את אשתו בעקבות הפסד בדרבי ושער יפהפה באדיבות הנבחרת הצעירה של ארה"ב

אימג'בנק GettyImages

ג'רמי פארגו ומאצ'יי לאמפה התעמתו בשידור חי

שני שחקני מכבי תל אביב בעבר, ג'רמי פארגו ומצ'איי לאמפה המשחקים בשנזן לאופרדס הסינית, כנראה לא ממש חברים, על אף העבר המשותף. במהלך משחק הליגה האחרון נקלעו השניים לעימות שכמעט גלש לפסים אלימים במהלך פסק זמן, והכול לעיני המצלמות שהעבירו את המקרה בשידור חי.

הפסיד את אשתו בהתערבות

סיפור לא ייאמן מגיע מטנזניה: ב-BBC מפרסמים שאחד מאוהדיה של קבוצת יאנג אפריקאנס, אחת משתי הקבוצות החזקות בעיר הבירה דאר אל סלאם, הפסיד את אשתו בהתערבות לאוהד של היריבה העירונית סימבה, שניצחה 1:2 בדרבי האחרון. שני האוהדים התערבו ביניהם (ואף הכינו חוזה בכתב) על נשותיהם, כשנקבע כי המנצח לוקח את אשתו של היריב. אלא שלמרות הכול, האוהד המנצח הסכים לוותר למפסיד, ובמקום זאת הסכים לקבל ממנו מתנה אחרת ולא את אשתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

שחקן נבחרת זמביה עד גיל 20: "חיכיתי 27 שנה לרגע הזה"

סיפור מצחיק מאוד מגיע אלינו מזמביה. הנבחרת הצעירה של זמביה (עד גיל 20) הביסה 1:6 ביום רביעי את מאלי באליפות אפריקה לנבחרות צעירות. בסיום המשחק, אחד משחקני הנבחרת המנצחת התראיין על ידי עיתונאי מקומי, וסיפק את הציטוט הבא: "חיכיתי 27 שנים לרגע הזה".

אריק וויליאמסון, מהנבחרת הצעירה של ארה"ב, עם שער נהדר במשחק מול אל סלבאדור

הפירוטכניקה המדהימה של אוהדי פ.צ באזל

בזכות האינסטגרם: גנבים פרצו לאחוזתו של ג'ון טרי

גנבים אנגלים החליטו לנצל את העובדה שג'ון טרי נמצא בחופשת סקי כדי לפרוץ לאחוזה היוקרתית שלו, לאחר שלמדו על כך שהוא נמצא בחופשה דרך חשבון האינסטגרם שלו. טרי טען כי היה בהלם מוחלט כשחזר לאחוזה שלו, וגילה כי לא מעט פרטים השווים עשרות אלפי ליש"ט נעלמו.

ואלדיפיורי והארט מציגים את יכולות השירה שלהם

הצלה מדהימה באדיבות הליגות הנמוכות בסקוטלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully