וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של לואיס אנריקה? אוסקר גרסיה על הכוונת של ברצלונה

בספרד טוענים כי מאמן רד בול זלצבורג הוא אחד המועמדים של הקטלאנים לרשת את התפקיד על הקווים. גרסיה גם מוזכר כאופציה אפשרית לוולנסיה. אופ"א: לבארסה יש 0 אחוז סיכוי לעלות בצ'מפיונס

one

ממכבי תל אביב לקאמפ נואו? יומיים לאחר שלואיס אנריקה וברצלונה הודיעו באופן רשמי כי המאמן יסיים את תפקידו בקיץ הקרוב, עם תום העונה, חרושת השמועות לגבי מחליף אפשרי באחד התפקידים הנחשקים ביותר בעולם הכדורגל רק מתגברת והשם שעלה היום (שישי) בתקשורת הספרדית היה של לא אחר מאשר אוסקר גרסיה.

גרסיה, ששיחק במדי ברצלונה בין 1993 ל-1999, מאמן כיום את רד בול זלצבורג האוסטרית, אותה הוביל לדאבל בעונה שעברה. נכון להיום, זלצבורג מובילה את הטבלה באוסטריה ונאבקת על אליפות נוספת.

לגרסיה יש חוזה בזלצבורג עד סיום העונה הבאה, אבל בספרד משוכנעים שאם בארסה תיבחר בו כמאמן הבא שלה, היא תימצא את הדרך לשחרר אותו מחוזהו.

עוד בנושא:

שבת בספרד: ברצלונה מול סלטה ויגו

אוסקר גרסיה מאמן רד בול זלצבורג. רויטרס
ישלים מסע חלומי בחזרה לקאמפ נואו? גרסיה/רויטרס

מי שעוד מסתמנת כמועמדת רצינית להביא את גרסיה אליה בקיץ היא ולנסיה. המנהל המקצועי החדש של העטלפים, חוסה ראמון אלסנקו, הצהיר כי גרסיה הוא אחד השמות הבולטים בפנקס שלו. אם השידוך אכן יקרה, גרסיה יהיה המאמן השני שעבר במכבי תל אביב תחת ג'ורדי קרויף ומצא את עצמו לאחר מכן על הקווים של ולנסיה, זאת לאחר שפאקו אייסטרן הדריך את הקבוצה משלבי הסיום של העונה שעברה ועד למחזורים הראשונים של העונה הנוכחית, אז פוטר.

בינתיים, באופ"א פרסמו היום את אחוזי הסיכוי של הקבוצות השונות לקראת משחקי הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות. מבחינת אופ"א, לברצלונה יש 0 אחוז סיכוי לעבור את פריס סן ז'רמן, לה הפסידה 4:0 במשחק הראשון. לריאל מדריד לעומת זאת, יש 77.2 אחוזי סיכוי להמשיך לשלב הבא, אחרי ה-1:3 הביתי מול נאפולי. פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי יצאו למונאקו עם ה-3:5 שלהם ועם 60 אחוז סיכוי להמשיך הלאה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully