וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: קרב צמרת בחולון והצהובים מחפשים נקמה בגן נר

3.3.2017 / 13:36

בני הרצליה תנסה לשבור רצף של 18 וחצי שנים כשתתארח בחולון (18:40, ספורט 5), מכבי תל אביב נחושה לנצח את גלבוע/גליל בחוץ (20:30, ספורט 5), לאחר שהפסידה לה בסיבוב הראשון בבית

one

בווידאו: מכבי תל אביב מנצחת את מכבי חיפה

משחקי המחזור ה-21, שנפתחו לפני כשבוע וחצי בניצחונה של הפועל אילת על הפועל ירושלים, ימשיכו מחר (שבת) עם שני משחקים נוספים. כשהיא בסגל חסר ובתקופה רעה תנסה מכבי תל אביב להתאושש כשתצא למשחק חוץ נגד גלבוע/גליל (91:92 לגלבוע/גליל ביד אליהו בסיבוב הראשון). הפועל חולון, שכבר הבטיחה את המקום השני בליגה בתום הסיבוב השני, תארח לקרב צמרת את בני הרצליה (74:81 לחולון בהרצליה בסיבוב הראשון) שמדורגת חמישית רק בגלל משחק חסר.

seperator
שחקן מכבי תל אביב גל מקל. ברני ארדוב
יתאוששו בגליל? גל מקל/ברני ארדוב

הפועל גלבוע/גליל - מכבי תל אביב (20:30, ספורט 5)

לפני הפגרה שנכפתה עליה הייתה גלבוע/גליל ברצף נהדר של שלושה ניצחונות בארבעה משחקים, אלא שהיא יצאה ממנו בהפסד ביתי למכבי קרית גת שגורם לאנשי הקבוצה שוב להסתכל למטה בדאגה. בגלבוע יודעים שהסגל של מכבי תל אביב למשחק הנוכחי הוא דליל ביותר, ומשדרים לשחקנים שניתן להפתיע ולרשום ניצחון ליגה שני העונה על הצהובים, אך כדי לעשות כך הם יצטרכו לקבל הרבה יותר תרומה מאריק גריפין שהיה די חלש נגד קרית גת. בקבוצה ממשיכים לדבר על ניסיון כניסה לפלייאוף, וכדי לעשות כך, גם במשחק מול קבוצה יקרה מהם בהרבה אסור להם להפסיד.

ניצחון אחד דחוק על מכבי חיפה, זה המאזן של מכבי תל אביב בארבעת משחקיה האחרונים, שכללו שני הפסדים ביורוליג לצסק"א מוסקבה ובאסקוניה, והפסד ליגה ביתי לבני הרצליה. למרות פערי הכוחות שנוטים לטובתה, בקבוצה ממש לא מזלזלים בקבוצה שניצחה אותה בסיבוב הראשון ביד אליהו, ועשתה לה חיים קשים מאוד גם בשמינית גמר גביע המדינה. הסגל של איינרס בגאצקיס למשחק מחר אמור להיות שוב דליל ביותר וצפוי לכלול רק תשעה שחקנים - הזרים די ג'יי סילי, ויקטור ראד וקולטון אייברסון והישראלים גל מקל, יוגב אוחיון, סילבן לנדסברג, גיא פניני, איתי שגב והמצטרף החדש נמרוד לוי. ג'ו אלכסנדר ואנדרו גאודלוק בספק ולא אמורים לשחק, ודווין סמית' ייעדר בוודאות.

שחקני הפועל חולון ג'יימס בל, גוני יזרעאלי, שלומי הרוש. ברני ארדוב
ימשיכו לנצח? שחקני הפועל חולון/ברני ארדוב

הפועל חולון - בני הרצליה (18:40, ספורט 5)

הניצחון הגדול שהשיגה חולון ביום ראשון על הפועל תל אביב הבטיח לה את המקום השני בתום הסיבוב השני, וכעת הסגולים מסמנים לעצמם את המטרה הגדולה הבאה, הבטחת יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף גם אחרי שלושה סיבובים. בחולון מנסים עדיין להתרגל למשחק ללא קאליף וואייט ועם טו הולוואי והמשחק נגד הרצליה הוא מבחן חשוב עבורם. דגן יבזורי, ששב לאימונים, עשוי לקבל דקות ראשונות אחרי הניתוח בברך. לפני המשחק יחולק מגזין מיוחד שהשיקה הקבוצה. "קרב ראש בראש נגד קבוצת צמרת הוא משחק עם חשיבות גדולה במיוחד", אמר דן שמיר לקראת המשחק, "נקווה להמשיך כמה דברים טובים שעשינו בזמן האחרון, אבל נצטרך לשחק הרבה יותר טוב כדי להצליח".

בבני הרצליה היו מתוסכלים מאוד השבוע אחרי ההפסד הביתי לעירוני נהריה, שבא דווקא לאחר הניצחון הענק על מכבי תל אביב ביד אליהו. אם זה לא הספיק, אז הגיעה פרשת אבירם זליקוביץ', שביקש לעזוב, הושעה, ואז שוחרר להפועל ירושלים. הסגל הישראלי של מיקי גורקה במשחק מחר בחולון הוא קצר בצורה קיצונית וכולל שלושה ישראלים בכירים - כרם משעור, אור לאומי ותום מעיין. במצב הזה תנסה הרצליה לשבור רצף של 13 הפסדי חוץ רצופים בחולון, כשהניצחון האחרון הגיע בדצמבר 1998.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully