וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 נקודות, 14 ריבאונדים ושלשת ניצחון לאיגור קולשוב בניצחון רייס

3.3.2017 / 7:34

הישראלי קבר שלשת ניצחון 8 שניות לסיום בניצחון החוץ של רייס, 88:89 על מארשל, כשהוא קולע 22 נקודות ומוסיף 14 ריבאונדים. רייס קרובה להבטיח את המקום הרביעי לקראת טורניר החטיבה

איגור קולשוב, מכללת רייס. AP
בכושר שיא. קולשוב/AP

עונת המכללות הפנטסטית של איגור קולשוב נמשכה גם הלילה, כשהגארד הישראלי קלע שלשת ניצחון עבור אוניברסיטת רייס נגד מארשל וקבע ניצחון 88:89. סל הניצחון של קולשוב נקלע כשעל השעון היו 8 שניות, ולמארשל הייתה עוד הזדמנות לנצח את המשחק אך הם החטיאו את הזריקה האחרונה וראו את רייס יוצאים עם הניצחון הגדול. קולשוב סיים את המשחק עם 22 נקודות (5 מ-10 ל-2 נקודות, 4 מ-10 לשלוש נקודות), 14 ריבאונדים (3 בהתקפה), 5 אסיסטים וחטיפה לצד 5 איבודי כדור ב-37 דקות. חוץ ממנו בלט מרכוס אוואנס עם 13 נקודות ו-5 אסיסטים.

עבור קולשוב היה זה הדאבל דאבל העשירי של העונה, והשחקן שיסיים השנה את לימודיו ויעבור לקריירה מקצוענית, כשהוא צפוי להבחן במספר קבוצות NBA במסגרת אימוני הקדם דראפט. מספריו של קולשוב העונה הם נהדרים - 18.5 נקודות (48 אחוזים ל-2 נקודות, 46 אחוזים ל-3 נקודות (מוביל את החטיבה)), 8.6 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק.

הניצחון הנוכחי היה משמעותי מאוד עבור רייס, שכעת יודעת שניצחון בין שבת לראשון על ווסטרן קאנטקי בחוץ, במשחק האחרון של העונה הסדירה, ייתן להם לפחות את המקום הרביעי בקונפרנס USA, מה שנותן להם כרטיס לשלב רבע הגמר בטורניר החטיבה, ומאפשר להם לנוח בשלב המוקדם. הטורניר, שייערך השנה בבירמינגהאם, אלבמה, יחל ביום רביעי הקרוב, כשהמנצחת בו תזכה בכרטיס לטורניר המכללות של ה-NCAA. רייס לא הייתה בטורניר המכללות מאז שנת 1970, והיא רושמת את עונתה הטובה ביותר מבחינת ניצחונות מאז שנת 2004, כשכרגע המאזן שלה עומד על 21 ניצחונות מול תשעה הפסדים, כשבתוך החטיבה המאזן עומד על 11 ניצחונות מול שישה הפסדים. המועמדת הבכירה לזכות בטורניר היא מידל טנסי, המדורגת ראשונה, שניצחה את רייס בביתה העונה 77:80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully