וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס שוחרר מבית החולים: "ורסאליקו וגבי הצילו את חייו"

חלוץ הקולצ'ונרוס נפגע בראשו והיה מחוסר הכרה במהלך המשחק מול לה קורוניה, אך חבריו הצילו אותו כשמנעו מלשונו להיבלע. אתלטיקו אישרה: טורס ינוח יומיים, אין נזק משמעותי לראשו. צפו ברגעי החרדה

one

בווידאו: תקציר המשחק

רגעי חרדה עברו על אנשי אתלטיקו מדריד ובכלל על אנשי הכדורגל הספרדי, כאשר ממש לקראת סיום המשחק בין הקולצ'ונרוס לדפורטיבו לה קורוניה, פרננדו טורס צנח על הדשא בצורה מפחידה אחרי שהתנגש בברגנטיניוס. הראשון ששם לב למצבו של טורס, לאחר שנחבט בדשא, היה המגן הקרואטי שימה ורסאליקו, שמיהר להגיע אליו ולתפוס בלשונו מחשש שייבלע ויכול מאוד להיות שטורס חייב לו את חייו. ורסאליקו והקפטן גבי פעלו במהירות וביצעו את הפעולות הדרושות כדי למנוע ממצבו של טורס להחמיר. הרופא של אתלטיקו סיפר שהתגובה המהירה של ורסאליקו וגבי "הייתה מושלמת" וש"בסבירות גבוהה מאוד, היא מנעה מטורס נזקים מוחיים או אפילו גרוע מזה". כמו כן, הוא סיפר שטורס היה חסר הכרה למשך כמה דקות, אבל שמר על נשימה סדירה לאורך כל הזמן. "אין צורך לדאוג לו", אמר.

טורס פונה באופן בהול לבית החולים, אך דקות לאחר המשחק הגיעו דיווחים מעודדים וגם הודעה של המועדון עצמו שעדכן כי "טורס יציב ובהכרה, הוא יעביר את הלילה בבית החולים ומחר יעבור בדיקות נוספות". מבית החולים כבר עדכנו כי הוא עבר בדיקות נוספות בגבו וצווארו ומצבו טוב, וכעבור זמן קצר גם טורס עצמו צייץ למעריציו ועוקביו: "תודה רבה על הדאגה ועל הודעות התמיכה בי. זו הייתה רק בהלה קטנה, אני מקווה לחזור בקרוב מאוד!". מאוחר יותר, הודיעה אתלטיקו מדריד כי טורס שוחרר מבית החולים והוא ינוח ביומיים הקרובים. על פי הבדיקות שנעשו לו במהלך הלילה עולה כי החלוץ אינו סובל מנזק משמעותי בראשו. הוא ישוב לפעילות בצורה הדרגתית תוך כדי מעקב אחרי מצבו בימים הקרובים.

אתלטיקו מאשרת: טורס שוחרר מבית החולים

צפו ברגעי האימה בספרד

הציוץ של טורס

כמובן שבמהלך המשחק ובדקות שאחריו שחקני אתלטיקו היו המומים למדי. דייגו סימאונה סיפר עוד לפני שנודע שטורס חזר להכרה ש"הצלחתי לשמוע מהקווים את המכה שקיבל בצוואר. כולנו מודאגים ומתוחים, כולנו מאוחדים סביב פרננדו. היה קשה מאוד להמשיך לשחק, גם בשביל דפורטיבו וגם בשביל אתלטיקו".

אלכס ברגנטיניוס, שראשו בא במגע עם ראשו של טורס לפני הפציעה, נראה ממרר בבכי בדקות שאחרי המקרה. לאחר המשחק הוא מיהר לבקר את טורס בבית החולים, שב התבשר כי הוא יצא מכלל סכנה. "ראיתי את פרננדו והוא בסדר גמור. הוא חייך ואמר לי לדאוג, הוא עודד אותי", אמר ברגנטיניוס, ושחזר את רגעי האימה. "התרחקתי כמה שיותר מטורס כשטיפלו בו, ורק התפללתי שהוא יחזור להכרה כמה שיותר מהר. יכולתי לשמוע אותו מתקשה לנשום, זו היתה סיטואציה איומה, אבל הדבר הכי חשוב זה שהוא בסדר".

דייגו גודין הוסיף ש"המשכנו לשחק רק כי חייבו אותנו, אבל לא חשבנו על המשחק אפילו לרגע. זה מאוד מאוד לא נעים".

"זה היה קשה להמשיך לשחק אחרי הפציעה של טורס. דברים כאלו קורים בכדורגל. אני מקווה שבימים הקרובים הוא פרננדו יחזור לשחק איתנו", כך אמר פיליפה לואיז חברו של טורס לקבוצה.

פפה מל מאמנה החדש של לה קורוניה גם מיהר להרגיע: "דיברתי עם אנשי אתלטיקו מדריד והם אמרו לי שהם רגועים וטורס בסדר. הם עברו רגעי חרדה של ממש".

עדכון ראשון: 07:12

שחקני אתלטיקו מדריד סביב פרננדו טורס הפצוע. רויטרס
הפעולות המהירות של שחקני אתלטיקו הצילו את חייו/רויטרס
שחקן אתלטיקו מדריד פרננדו טורס מפונה על אלונקה. רויטרס
טורס מפונה על אלונקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully