וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל נשים: עוד קונצרט של הופקינס, ניצחון לרמת חן

הכוכבת הענקית של הליגה חגגה עם 12 נקודות, 17 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, הקבוצה של שירה העליון טיילה ל-45:72 מול בנות הרצליה. מכבי אשדוד דרסה 38:106 את רעננה, רמת השרון - חולון 76:71

צ'לסי הופקינס שחקנית מכבי רמת חן (שמאל) מול אימני בואייט שחקנית בנות הרצליה. עודד קרני, איגוד הכדורסל
צ'לסי הופקינס, מה עוד צריך להגיד?/איגוד הכדורסל, עודד קרני

המחזור השלישי בפלייאוף ליגת העל נערך הערב (חמישי) וכרגיל הוא סיפק לנו הרבה סיפורים מרתקים, כדורסל מעולה, משחק אחד מביך במיוחד וצ'לסי הופקינס אחת ענקית.

בנות הרצליה - מכבי רמת חן 72:45

צ'לסי הופקינס, שזה מכבר זכתה לכינוי ראסל ווסבטרוק של כדורסל הנשים, מתחילה כבר להקשות עלינו במציאת סופרלטיבים כדי לתאר את היכולת שלה. כוכבת העל של כדורסל הנשים סיפקה עוד תצוגה לפנתאון ושוב הייתה רחוקה מרחק פסע מטריפל-דאבל כשהיא קולעת 12 נקודות, קולטת 17 ריבאונדים ומוסרת 9 אסיסטים. דניאל אדאמס, הצלע השנייה בזוג הכוכבות הגדול בליגה, קלעה 19 וקלטה 6 ריבאונדים, אליסה בארון קלעה 17 וקלטה 10 ריבאונדים. ליעד סואץ קרני הובילה את המפסידות עם 13 נקודות ו-7 ריבאונדים.

א.ס. רמת השרון - אליצור חולון 76:71 (אחרי שתי הארכות)

איך אומר המשפט? כל דבר טוב בא לסופו וכך גם רצף הניצחונות המבריק של הבנות של אורנה אוסטפלד. א.ס. רמת השרון הפסידה בבית לאליצור חולון אחרי שתי הארכות וכשבתום 40 דקות התוצאה עמדה על 59:59. את אליצור חולון, הקבוצה אותה מאמן רועי אייזנברג, הובילה אלכסיס הורנבקל עם 24 נקודות, 13 ריבאונדים וגם 7 איבודים. אטוניה נינגיפה הוסיפה 22 נקודות ו-15 ריבאונדים. את המפסידה הובילה ג'זמין תומאס המצוינת עם 25 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

מכבי אשדוד - מכבי רעננה 38:106

ערב מאוד לא נעים ללירון שרף ולקבוצתו. מכבי אשדוד פשוט דרסה ורמסה את מכבי רעננה האומללה, שנאלצה להסתדר ללא שתיים מהזרות הנהדרות שלה, ג'יידה פיין וקאריסמה פן. מכבי אשדוד ניצחה בקרוב ל-70 הפרש את רעננה החלשה כשהפרש המדד בין השתיים עומד על 13:162. כדי להדגים את הבדלי הרמות בין השתיים אפשר לציין הפרשי הנתונים: המנצחת סיימה עם 45 ריבאונדים מול 33 של רעננה, באסיסטים זה נגמר ב-8:34 ו-9:28 באיבודים. בחטיפות זה 7:20. את המנצחת הובילה טיפני הייז עם 19 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully