וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: בלאט ודרושאפקה ניצחו 72:77 חשוב את פנאתינייקוס

בראד וונאמייקר הפציץ 24 נקודות ו-6 ריבאונדים והוביל את הטורקים לניצחון שמותיר אותם ניצחון אחד מהפלייאוף, סינגלטון בלט אצל המפסידה עם 23. אנאדולו אפס ניצחה 92:99 את קאזאן. צסק"א השפילה את ברצלונה עם 61:85 בחוץ, כולל 4:29 ברבע הראשון

צ'די עוסמאן שחקן אנאדולו אפס (ימין) מול קית' לנגפורד שחקן קאזאן. GettyImages
לנגפורד וקאזאן לא הצליחו לעצור את אנאדולו/GettyImages

שלושה משחקים מסקרנים מאוד נערכים הערב (שישי) במסגרת המחזור ה-24 ביורוליג. צסק"א מוסקבה התעללה בברצלונה עם 61:85 בחוץ. אנאדולו אפס ניצחה 92:99 את קאזאן, דרושאפקה גברה 72:77 על פנאתינייקוס.

קאזאן - אנאדולו אפס 99:92 (אחרי הארכה)

הטורקים עם ניצחון חוץ חשוב מאוד וניצחון רביעי ברציפות וחמישי בששת המשחקים האחרונים. לעומת זאת, הרוסים איבדו סיכוי לעלות לפלייאוף וחטפו הפסד שביעי ברציפות. סל של דרק בראון סידר לאנאדולו אפס 80:82 כשעל השעון נותר 2.3 שניות, אבל קית' לנגפורד השיב עם סל על הבאזר ושלח את המשחק להארכה. הקבוצה של ולימיר פרסאוביץ' הייתה דומיננטית ואגרסיבית בהרבה בהארכה וניצחה 92:97 שמעלה אותה ל-11:13 ומבסס אותה בתוך שמונה הראשונות. דרק בראון להט אצל המנצחת עם 24 נקודות (9 מ-14 מהשדה ו-5 מ-5 מהקו) כשהוא קולט 5 ריבאונדים, ג'ייסון גריינג'ר קלע 17 ומסר 6 אסיסטים ובריאנט דאנסטון קלע 16 וקלט 7 ריבאונדים. קית' לנגפורד, מי אם לא הוא, בלט אצל הרוסים עם 23 נקודות, קווינו קולום הוסיף 16 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ו-וויליאם לאטביוס קלע 16 וקלט 10 ריבאונדים.

אלסנדרו ג'נטילה שחקן פנאתינייקוס (שמאל) מול ג'יימס אנדרסון שחקן דרושאפקה. GettyImages
אנדרסון מול ג'נטילה/GettyImages

דרושאפקה - פנאתינייקוס 72:77

ניצחון גדול ומשמעותי מאוד לקבוצה של דיוויד בלאט, ששיפרה את מאזנה ל-12:12 והתקרבה מאוד אל המקום השמיני שמוביל אל הפלייאוף. במקרה של הפסד, דרושאפקה הייתה מתרחקת שני משחקים מהמקום השמיני אחרי הניצחון של אנאדולו אפס מוקדם יותר ולכן הניצחון של המאמן הישראלי וקבוצתו היה קריטי.

בראד וונאמייקר היה מצוין עם 24 נקודות ו-6 ריבאונדים, ג'יימס אנדרסון קלע 16 וקלט 7 ריבאונדים, וויל קלייבורן (שסיפק הטבעה אדירה) ודאיריס ברטאנס תרמו 12 נקודות כל אחד. את פנאתינייקוס הוביל כריס סינגלטון עם 23 נקודות (4 מ-5 לשלוש) וקלט 6 ריבאונדים, קיי סי ריברס הוסיף 12.

דיוויד בלאט אמר אחרי המשחק: "הצבנו לעצמנו כמה מטרות לפני המשחק ואני לא רוצה לדבר על זה, אבל השחקנים עשו את זה וסיפקו הופעה נהדרת מול קבוצה איכותית. הקהל שלנו היה חם מאוד, תמכו בנו ואנשים שמחו לראות אותנו משחקים כך. לא חשבתי שפאו תקלע טוב כל כך מחוץ לקשת. לא נתנו לבורוסיס להיות משמעותי כמו שהיה במשחק הראשון".

ברצלונה - צסק"א מוסקבה 85:61

עוד לפני המשחק הזה בארסה הייתה אחת מאכזבות העונה ביורוליג, אבל את מה שקרה לה הערב היא לא תשכח הרבה זמן. צסק"א, שראתה אתמול את ריאל מדריד מפסידה, זינקה לפסגת הטבלה בעיקר בזכות רבע ראשון מטורף שהסתיים ב-4:29 לזכותה והפך את 30 הדקות הבאות לגארבג' טיים ארוך וגרם לאוהדי בפלאו בלאוגראנה לשלוף את המטפחות הלבנות. ננדו דה קולו חגג עם 21 נקודות, אלכסנדר וזנקוב הוביל את המארחים עם 14.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מילוש תאודוסיץ' צסק"א מוסקבה מול פטרי קופונן ברצלונה בכדורסל. GettyImages
מילוש תאודוסיץ' וצסק"א לא ספרו את ברצלונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully