וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר גביע המדינה: מכבי תל אביב - בית"ר, בני יהודה - הפועל רמת גן

ההגרלה סיפקה משחק גדול בין שתיים מהקבוצות החמות בליגת העל, מימר: "משחק פיקנטי מאוד". הסינדרלה מהלאומית תפגוש את הזהובים. המשחקים ייערכו ב-4 וב-5 באפריל באצטדיון העירוני בחיפה

הגרלת חצי גמר גביע המדינה נערכה היום (חמישי) בבית הנבחרות בשפיים והביאה עמה תוצאה מעניינת מאוד. שתי הקבוצות הלוהטות ביותר בכדורגל הישראלי, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב ייפגשו אחת מול השנייה בחצי גמר מרתק, בעוד נציגת הליגה הלאומית הפועל רמת גן תפגוש את בני יהודה שנאבקת על חייה בליגת העל. חצי הגמר יתקיים ביומיים נפרדים באצטדיון העירוני בחיפה ב-4 וב-5 באפריל. הגמר ייערך ב-24 במאי באצטדיון טדי. מי שביצעו את ההגרלה הוא מאמן נבחרת ישראל לשעבר, שלמה שרף, וכדורגלן העבר והמאמן לשעבר ניסים בכר.

בשני המפגשים בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים בליגה העונה לא הצליחה סגנית האלופה לנצח. בסיבוב הראשון השתיים נפרדו ב-2:2 אחרי שער דרמטי של שמעון אבוחצירה בתוספת הזמן. בסיבוב השני ניצחה בית"ר ירושלים 0:1 בטדי במה שהיה המשחק האחרון של שוטה ארבלדזה כמאמן מכבי תל אביב לפני שפוטר.

הגרלת חצי הגמר:
בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב
בני יהודה - הפועל רמת גן

עוד בנושא:

מכבי תל אביב בחצי הגמר אחרי 1:3 על מכבי פתח תקוה בסיכום המשחקים
הפועל רמת גן בחצי גמר הגביע אחרי 1:2 על הפועל חיפה

מאמן העבר שלמה שרף. שלומי גבאי
שלמה שרף במהלך ההגרלה/שלומי גבאי

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר בתגובה להגרלה: "עד כה עברנו קבוצות מליגת העל במפגשים קשים. בכדי להגיע למשחק המיוחל שזה גמר הגביע, ולעמוד במטרה הנכספת שהיא זכייה בגביע, נצטרך לעבור את הקבוצה שקיבלנו בהגרלה והיא מכבי תל אביב. מדברים על זה שבית"ר קיבלה הגרלה קשה אבל אני גם בטוח שבמכבי לא חושבים שבית"ר זו הגרלה נוחה. מדובר במשחק פיקנטי ומאוד מעניין, ונעשה את הכל כדי לפגוש את הנשיא באצטדיון טדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully