וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דרור כהן מונה לעוזרו של שמוליק ברנר

2.3.2017 / 11:49

שחקן העבר (44) שהיה עוזר בהפועל ירושלים, גבעת שמואל ובני הרצליה, ואימן בעצמו בליגה הלאומית, יחבור למאמן החדש של האלופה. עודד ברנדווין החל להתאמן ונמצא על סף סגירה

מכבי ראשון לציון מינתה הבוקר (חמישי) את דרור כהן לתפקיד עוזר המאמן של שמוליק ברנר. הכתומים חיפשו עוזר לברנר אחרי שעוזר המאמן השני של הקבוצה, אדיר עמר, בחר לעזוב את המועדון ביחד עם אריק שיבק שפוטר, ובימים האחרונים נוצר קשר בין כהן לבין ברנר, והמאמן הצעיר החליט לשים את מבטחו בידיו של שחקן העבר שהספיק להעביר מספר קדנציות כעוזר וכמאמן ראשי.

כהן (44) היה אחד השחקנים המוערכים בכדורסל הישראלי בשנות ה-90, כשהעביר 14 עונות בליגת העל, קלע 2,263 נקודות ושיחק בגבעת שמואל, מכבי רעננה, מכבי רמת גן, בני הרצליה, הפועל אילת ומכבי ירושלים. אחרי פרישתו שימש כעוזר המאמן של אורן אהרוני בגבעת שמואל, בה שיתפו פעולה, ובעונת 2009/10 קיבל את הקבוצה בליגת המשנה, העלה אותה לליגת העל, אך סיים את תפקידו בקיץ, בעוד הקבוצה במקביל בוחרת לוותר על מקומה בליגה. לאחר מכן שימש כהן כעוזרו של עודד קטש בבירה והמשיך תחת שרון דרוקר גם כן. בעונת 2013/14 שימש כעוזרו של אפי בירנבוים בבני הרצליה.

הכתומים עברו השבוע לא מעט טלטלות עם פיטוריו של שיבק ומינויו של ברנר, וכמו כן שחררו את נמרוד לוי ואיבדו את פטריק ריצ'רד, וככל הנראה גם את אבי בן שימול לפציעות. מי שהחל להתאמן בשורות ראשון לציון הוא עודד ברנדווין, שנמצא על סף סיכום התנאים שלו במועדון, ועשוי להיות חלק מהקבוצה כבר במשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון.

דרור כהן עוזר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
דרור כהן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully