וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: רונאלדו עובר ברמזור אדום, מראדונה בדרך לסין?

כוכב ריאל מדריד נתפס על חם עם חברתו ברכב, הארגנטינאי קיבל הצעת ענק לעזור לפתח את הכדורגל במדינה, ניימאר השפיל את פיקה, השדר שקרא ליוסי בניון 'רשע' הושעה, וגם: ההצלה הגדולה בהיסטוריה?

רויטרס

הכוכב הבא בסין: דייגו מראדונה?

סוכנו של הגדול מכולם סיפר כי דייגיטו קיבל הצעה של מיליוני יורו להצטרף לפרויקט המתפתח במזרח. "אותם אנשים שהביאו את טבס לסין מעוניינים מאוד להביא גם את דייגו ואנחנו כבר נתנו את ההסכמה שלנו. המגעים מתקדמים", סיפר סוכנו. לא, מראדונה בן ה-56 לא ישחק בליגה הסינית, כי אם אמור לעזור לפתח את הכדורגל במדינה: "הוא ילמד בבתי ספר שונים. דייגו נלהב מההזדמנות הזו אבל קודם עלינו לשוב לדובאי ולראות כיצד לסיים את החוזה איתם".

דייגו מראדונה. AP
הפרויקט הבא? מראדונה/AP

מעל החוק? צפו ברונאלדו וחברתו חוצים ברמזור אדום

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

החגורה של אנדרה סילבה

אנדרה סילבה נחשב לדבר הבא בכדורגל הפורטוגלי. בזמן שריאל מדריד מחזרת אחרי החלוץ של פורטו, הוא גבר על אלכס איוובי, אלכס אוקסלייד צ'מברליין, כריסטיאן בנטקה, מאורו איקרדי ופייר אמריק אובמיאנג באתגר של נייקי, שזיכתה אותו בחגורה בסגנון WWE.

ההצלה הגדולה ביותר בהיסטוריה?

הושעה השדרן החיפאי שקרא ליוסי בניון 'רשע' בשידור

רדיו חיפה השעה את שדרן הרדיו יוסי פרץ ארי, מכיוון ששידר את המשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ב-29 בינואר בצורה לא נאותה. אחד המאזינים לשידור, שהועבר ברדיו 99.5 (תחנת בת של רדיו חיפה), שלח מכתב תלונה לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו לפני כחודש, בו כתב: "לא ציפיתי לשמוע שידור אובייקטיבי אך מה ששמעתי היה ממש מזעזע. השדרן לא רק שמעביר את המשחק כאילו היה אחרון האוהדים במגרש, מתלהם, גס ובוטה, מעביר קללות על שחקני מכבי תל אביב: 'טל בן חיים הגרמני הזה', 'יוסי בניון הרשע', 'מכביסט בכיין' וכו'. השידור היה לא רק נוטה לכיוון מכבי חיפה אלא ממש פוגע ובוטה לכל אוהד קבוצה אחרת. שדרן כזה אינו מקצועי, חובבן ולא מובן כיצד נותנים לו לשדר משחק כדורגל. הקללות והגידופים העוקצניים שהשמיע במהלך המשחק פגעו בי מאוד ואינם ראויים לשידור בתחנת רדיו נורמלית, פשוט בושה".

בעקבות התלונה שנשלחה לרשות השנייה, שלח דני נישליס, מנכ"ל רדיו חיפה, מכתב תגובה לנציבות פניות הציבור ברשות, ואמר כי מדובר בתלונה מוצדקת ושידור המשחק היה אכן "פוגעני". בנוסף, נישליס אף כתב כי "השדרן ננזף והושעה עוד בטרם מכתבכם משידור שני משחקים. כמו כן, הוזהר שאם יקרה מקרה דומה הוא יפוטר". לאחר מכן, נציב פניות הציבור ברשות, דוד רגב, אף השיב למאזין וכתב כי הוא מודה לו על התלונה המוצדקת, ומודה לזכיינית על הטיפול המהיר שלה בנושא.

עומרי גלזר שוער מכבי חיפה (אמצע) מול יוסי בניון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יוסי בניון/ברני ארדוב

מסריחים החוצה

בהמבורג מתקשים להתאושש מהתבוסה 8:0 מול באיירן מינכן, אך זה לא פגע במאמצים שלהם להכריז על מלחמה נגד ארגוני האוהדים הסוררים. הסיבה לכעס המרכזי היא העובדה כי חלק מיושבי האמיטק ארנה בחרו להטיל את מימם מחוץ לאסלות. בהודעה שיצאה מטעם המועדון נכתב: "כל אחד שיבחר להטיל את מימיו מחוץ לאסלה, יוצא מהאצטדיון. מספיק להתנהג כמו חיות".

אפילו השעון מתקשה לעכל את סל הניצחון

המאבק האמיתי בהפועל באר שבע

בזמן שהאלופה שמרה על הפסגה, בבירת הנגב קיימו מפגש פסגה אמיתי בין הצוות המקצועי לצוות הניהולי. מי שדאגה להעביר דיווח מדויק מהמתרחש במתחם האימונים של הפועל באר שבע הייתה הבעלים, אלונה ברקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully