וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר לשחקנים: "מה שהיה נגמר. אני לוקח הכל על עצמי. אני אשם"

2.3.2017 / 14:19

מנג'ר הפועל חיפה כינס אסיפה בעקבות ההדחה מהגביע: "רמת גן גמרה את המשחק בשבע דקות". גולן אמר להם: "היינו חלשים". כץ שוחח עם שחקנים: "הבעיה של הפועל חיפה היא לא כסף"

מאמן הפועל חיפה דני גולן. מגד גוזני
"כבר אמרנו שהצוות המקצועי מאבד את חדר ההלבשה". דני גולן/מגד גוזני

"יואב שם הרבה כסף בינואר והקבוצה לא משתפרת כי הבעיה של הפועל חיפה היא לא כסף. כבר אמרנו שהצוות המקצועי מאבד את חדר ההלבשה. יש פה הרבה מאוד בעיות שאנשים מנסים להסתיר. רק יואב מבין אותנו. הוא יודע בדיוק מה צריך לעשות". כך אמרו הלילה שחקנים בהפועל חיפה בעקבות ההדחה מרבע גמר גביע המדינה, שגרמה לסערה במועדון. כץ עצמו שוחח אתמול עם שחקנים בניסיון לברר את הבעיות של הקבוצה. הבעלים מאוכזב מאוד מקלינגר וגולן וכעת הוא שוקל את עתידם במועדון. דני גולן ימשיך כנראה עד תום העונה ורק אז יעסוק כץ בנושא המאמן בעונה הבאה. לכץ הוצע לתת לקלינגר את שרביט האימון או להביא מאמן תחתיו, כששמותיהם של אריק בנאדו וחיים סילבס עלו.

במהלך השבוע, בשיחות עם קלינגר, כץ טען כי יש בעיה טקטית בקבוצה ואמר לו כי הוא מצפה ממנו להעפיל לחצי הגמר. "אנשים כאן לא רוצים להתעורר ולהבין את הבעיות של הקבוצה. אם עדן בן בסט מתפרץ על המאמן, אם הישאם כיוואן שנחשב לשחקן שקט מאוד כועס, אם לארבייטמן לא טוב ואף אחד לא עושה כלום, יש פה בעיה", אמר אחד השחקנים. "במקום להכיר בבעיות, הם התעלמו. הכתובת שלנו לבעיות היא יואב". ראוי לציין כי עידן גולן, בנו של המאמן, ואופק פישלר, לא נכללו אתמול בסגל למשחק. הישאם כיוואן, שזעם לאחר שלא נכלל בסגל למשחק האחרון, נכלל בסגל ואף שיחק.

עוד בנושא

הפועל רמת גן הדיחה את הפועל חיפה מגביע המדינה
דני גולן לא צפוי להמשיך, גם מעמדו של קלינגר לא ברור

שחקן הפועל חיפה דור פרץ. יוסי ציפקיס
"ננסה לעצור את כדור השלג". דור פרץ/יוסי ציפקיס

"חבל מאוד על יואב. הוא שם כל כך הרבה כסף, נתן לניר ודני את כל מה שביקשו ולא קיבל תמורה", אמר מקורב לבעלים אתמול. כץ עצמו אמר: "אני מאוד מאוכזב. מקווה שנוכל לתקן ממה שנשאר בליגה". במועדון רוצים להשאיר את ניסו קפילוטו ופיט פלטהאוזן. בקרוב תיערך פגישה עם השניים.

דור פרץ סיכם: "לא יודע איך זה קורה. היה משחק שקול, שלטנו יותר בכדור. הם הבקיעו שני שערים משום מקום. השער נתן לו קצת חיים וחזרנו למשחק. זה לא הספיק. בגול השני הייתה תחושה שאנחנו הולכים על כל הקופה. אנחנו לא בועטים בדלי. הפלייאוף עדיין פתוח, אני לא מדבר על הסיכויים, אבל ננסה לנצח את המשחקים שנותרו. ננסה לעצור את כדור השלג".

היום כינסו דני גולן וניר קלינגר את השחקנים לאסיפה. קלינגר אמר לשחקנים: "מה שהיה נגמר, מת, נמחק. אני לוקח את הכל על עצמי, אני אשם. יש לנו את המשחק הכי חשוב העונה מול קריית שמונה. יש אכזבה. אף אחד לא היה טוב במשחק הזה. רצינו להגיע לחצי הגמר. רמת גן גמרה את המשחק בשבע דקות". דני גולן אמר: "היינו חלשים, לא היינו טובים במשחק הזה".

גולן זוכה בבית הדין של ההתאחדות בגין אירועי המשחק מול מכבי פתח תקוה, בטענה להעלבת השופט גל ליבוביץ'. יחד עם זאת, הוא הורשע בעבירת התנהגות בלתי הולמת ונגזר עליו קנס של 1,500 שקל, ועוד 2,500 שקל על עבירה דומה לשנה. גולן טען בבית הדין: "אמרתי בושה וחרפה, אבל לא לשופט. לא אמרתי 'אתם'. במחצית, כל פתח תקוה התיישבו בחדר השופטים כי לא קיבלו פנדל ממנו. ליבוביץ' פנה אליי ולא אני אליו. הסברתי לשופטים שלא התכוונתי אליהם אלא על ההחלטה. הפנדל היה בדקה האחרונה ולא שינה כלום".

מאוחר יותר, הודיעה הפועל חיפה: "אנו משתתפים בצערה של משפחת יעקובובסקי על מותו של שחקן העבר של הקבוצה שמואל יעקובובסקי שנפטר בגיל 69". החלוץ החדרתי שיחק בהפועל חיפה שתי עונות בראשית שנות השבעים וכבש בשורותיה 13 שערים.

(עדכון ראשון: 7:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully