וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: גולן לא צפוי להמשיך. גם מעמדו של קלינגר לא ברור

1.3.2017 / 21:52

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, גולן לא מיועד לאמן בעונה הבאה, לבעלים הוצע למנות את קלינגר או בנאדו. כץ: "מאוד מאוכזב. כך לא מתכוננים למשחק קריטי". גולן: "המעמד שלי לא מעניין"

מאמן הפועל חיפה דני גולן. מגד גוזני
צפוי לשלם המחיר. דני גולן/מגד גוזני

עוד לפני ההדחה הדרמטית של הפועל חיפה מהגביע הערב (רביעי), נודע כי דני גולן לא צפוי להמשיך בקבוצה. יואב כץ שולל כרגע אפשרות לפטרו כבר עכשיו, אם כי בסביבתו מנסים לשכנעו להיפרד כעת, או בתום העונה. כפי שפורסם השבוע בוואלה! ספורט, גולן לא צפוי להמשיך בכל מקרה בעונה הבאה כשלכץ הוצעו כבר מספר חלופות כמו העסקתו של קלינגר כמאמן ראשי או החתמת אריק בנאדו.

אם קלינגר לא יאמן, לא בטוח שיישאר במועדון. לכץ יש אופציה לחתוך את גולן ללא פיצוי. "זאת אכזבה גדולה. אני מאוד מאוכזב. מקווה שנוכל לתקן ממה שנשאר בליגה. היינו קרובים, אבל כנראה שזה לא מספיק. כך לא מגיעים למשחק קריטי עבור המועדון שלנו", אמר יואב כץ.

שוב בחצי הגמר. שחקני הפועל רמת גן חוגגים/מגד גוזני

דני גולן אמר בסיום: "המעמד שלי כרגע לא מעניין אף אחד. אכזבנו את הקהל ואת עצמנו. המשחק הראשון הכריע את המאבק". חלק מהשחקנים זעמו בסיום על ההדחה ואמרו: "היו לנו שני משחקים לנצח אותם ולא עשינו את זה. כולם כאן צריכים להתבייש. לא יכול להיות שלא ננצח קבוצה מהלאומית אפילו במשחק אחד". דור פרץ סיכם: "אנחנו מקווים לא להמשיך להתרסק. ננסה לעצור כעת את כדור השלג".

גולן הוסיף: "אכזבה. אכזבנו את הקהל הגדול שהגיע לפה. התוצאה במשחק הראשון רדפה אחרינו למשחק הזה. ניסינו לעשות הכל כדי להבקיע וגם ספגנו במתפרצת שגמרה את הסיפור".

ליאור זדה: "הרבה סיטואציות עוברות בראש לפני משחק כזה. אתה חושב על משחק שיכול להתפתח לכל מיני כיוונים, וחלק מהמחשבות החיוביות הן שתשחק כמו שצריך, שתצא כמו שצריך להתקפות מעבר ושתבקיע. במחצית, ב-0:0, לא הייתי מרוצה ואמרתי לשחקנים שאני לא מרוצה, ושנשחק את הכדורגל שלנו. המחליפים שינו את המשחק וכיף להגיע לחצי הגמר, כילד אתה חולם על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully