וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הגיע הזמן שתפרגנו לג'ורדי על בחירת הזרים"

2.3.2017 / 7:16

במכבי תל אביב דורשים לתת יותר כבוד למנהל המקצועי, על רקע השיפור ביכולת של קיארטנסון וראיקוביץ': "שניהם מחוזרים באירופה". וגם: אלברמן "הסגן של ייני", והאם הצהוב המפוקפק של בן חיים יעבור בשקט?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. "הגיע הזמן שתפרגנו לג'ורדי על בחירת הזרים"

"פרדראג ראיקוביץ' הציל את מכבי תל אביב מהדחה", אמר קובי רפואה במסיבת הסיום אחרי המשחק אמש (רביעי) ומיד אחריו אמרו את אותם דברים אנשים אחרים ממכבי פתח תקוה. במכבי תל אביב לא זלזלו בדברים. להיפך. יש כאלה שאפילו שיכללו אותם וביקשו פעם אחת לפרגן למי שהביא את ראיקוביץ' ואת האיש ששוב חילץ את מכבי תל אביב ממבוכה קדימה, וידאר קיארטנסון. "אתם כל הזמן יורדים בתקשורת על ג'ורדי ועל בחירת הזרים שלו, הגיע הזמן שתדעו גם לפרגן", אמרו במכבי תל אביב. "כמות הדברים השליליים שנכתבה על ראיקו ועל וידאר היתה עצומה וג'ורדי שוב הואשם שהוא לא יודע להביא זרים איכותיים. היום יש למכבי תל אביב שוער מצוין שמבוקש באירופה ויש לה חלוץ נהדר שמועדונים גדולים כבר מחזרים אחריו. צריך גם לדעת להגיד מילה טובה".

עוד בנושא:

ראיקוביץ' וסקאריונה כבשו, ראיקוביץ' הציל, מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע
וידיגאל משחרר אוויר: "לא היה לנו קל, ידענו כמה המשחק הזה חשוב לנו"

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב צועק, גיא מלמד שחקן מכבי פתח תקוה מאוכזב. ברני ארדוב
תסכל את מכבי פתח תקוה. ראיקוביץ' אחרי עוד הצלה/ברני ארדוב

2. "אין לי שום בעיה עם זה שג'ורדי על הספסל"

עד שהוא יחזור ליציע, ג'ורדי קרויף ממשיך לשבת על ספסל מכבי תל אביב וספק אם הוא תכנן לעשות זאת לכל כך הרבה זמן. אמש התייחס ליטו וידיגאל לראשונה לעובדה שהמנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ממשיך ללוות אותו מקרוב. על פי דבריו של הפורטוגלי אין לו שום בעיה עם הנוכחות של ההולנדי מאחוריו. "אנחנו צוות ואנחנו רוצים להפוך את מכבי תל אביב לקבוצה יותר חזקה. כל מי שנמצא בצוות המקצועי חשוב. כל אחד במועדון חשוב. אנשי הצוות הרפואי, אנשי המנהלה. אנחנו צריכים לעבוד יחד ואם כל אחד ימשיך לעשות את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר, אנחנו ננצח יותר. אין לי שום בעיה עם זה שג'ורדי יושב על הספסל. אם אתה חושש למעמדך, אז יש לך ממה לפחד. אבל אם אתה יודע את המקום שלך ומי אתה, אז אתה לא צריך לחשוש מזה. הדבר החשוב ביותר עבורי הוא להפוך את מכבי תל אביב למועדון חזק יותר וזו לדעתי הדרך הנכונה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טל בן חיים מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צהוב מלאכותי. בן חיים/ברני ארדוב

3. "לא אמרנו לבן חיים לספוג צהוב במכוון"

כמו בשבת האחרונה, גם אתמול שחקן של מכבי תל אביב קיבל כרטיס צהוב בפעולה שנראה היה כאילו תוכננה מראש. בשבת שעברה זה היה אלי דסה שקיבל את הצהוב החמישי ולא ישחק ביום ראשון מול הפועל אשקלון. אמש זה היה טל בן חיים החלוץ שבאופן בוטה בעט בכדור שהונח על מרכז המגרש אחרי השער המנצח שכבשה מכבי תל אביב ואילץ את השופט רועי ריינשרייבר להוציא לו כרטיס צהוב שימנע ממנו לשחק מול הפועל חיפה במשחק הליגה שינעל את הליגה הסדירה לפני החלוקה לשני בתי הפלייאוף. "לא אמרנו לבן חיים לקבל כרטיס צהוב במכוון", טען ליטו וידיגאל בסיום המשחק. "עבורי אין דבר כזה משחק קל ואני לא אומר לשחקנים שלי באיזה משחק אני מעדיף שהם לא ישחקו. מי שמנסה לסדר לעצמו לא לשחק במשחק מסוים כי הוא חושב שזה משחק קל, מסכן את עצמו ואת הקבוצה ואני ממש לא יודע כמה כרטיסים צהובים יש לטל בן חיים". הפעולה שעשה בן חיים היתה כאמור מאוד מלאכותית ויוצאת דופן, אבל לא נראה שריינשרייבר יציין אותה בדו"ח השיפוט שיגיש הבוקר.

שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן מול שחקן מכבי פתח תקוה גידי קאניוק. ברני ארדוב
עדיין במיטבו. אלברמן/ברני ארדוב

4. "אני שמח להיות הסגן של שרן"

היה ברור שליטו וידיגאל יעשה מספר שינויים אתמול גם כדי לאפשר לשחקנים מנוחה. בסופו של דבר ברק יצחקי, רובן מיקאל וטל בן חיים החלוץ לא פתחו. וידיגאל לא הסכים לוותר על גל אלברמן, מה שלימד עוד יותר על ההערכה שיש בתקופה הזו כלפי הקשור האחורי הוותיק ששוב נכנס לקצב, דווקא כשהביאו לו על הראש את מרסלו הברזילאי שהיה אמור אולי לפי התכנית להחליף אותו. "מכבי עוד תפיק הרבה ממרסלו", פרגן אלברמן בתחילת דבריו. "באופן טבעי כשיש תחרות אתה מוציא מעצמך יותר. זה נורמלי עבור כל ספורטאי. אני משתדל לעלות על המגרש ולתת הכל בשביל הקבוצה". אלברמן היה קפטן הקבוצה מתחילת העונה ומיוזמתו העניק לשרן ייני את הסרט אחרי שהאחרון חזר מהולנד למכבי תל אביב. "לא דיברתי על זה עד היום", אמר אלברמן. "אבל אחד התפקידים של מנהיג הוא לשמש דוגמה. כצעד מלא פרגון ומאהבת אמת שלי אליו בחרתי לשים את האגו בצד ולהעביר לו את הסרט. לא היתה כוונה משום מקום לעשות את הצעד הזה. פרגון הדדי חשוב יותר מכל דבר אחר. אני שמח להיות הסגן של שרן. הוא האיש הכי מתאים לתפקיד".

על המשך דרכו במכבי אמר אלברמן: "במהלך שבע השנים שלי במכבי תל אביב כבר עמדתי שלוש פעמים בהצלחה בהארכת החוזה. אני לא חושב שאני צריך להתעסק בזה עכשיו כשיש לקבוצה כל כך הרבה משימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully