וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 90 דקות לניר ביטון ב-0:4 של סלטיק

הבויז על סף זכייה בעוד אליפות לאחר שהביסו בקרב קצוות בסקוטלנד בחוץ את אינברנס מהמקום האחרון. בליגה השנייה: סנט מירן האחרונה הדהימה את אופיר מרציאנו והיברניאן עם 0:2

ניר ביטון עם מוסא דמבלה שחקני סלטיק. GettyImages
רגע לפני האליפות. ביטון ודמבלה/GettyImages

ניר ביטון השלים הערב (רביעי) 90 דקות ב-0:4 המוחץ של סלטיק בחוץ על אינברנס, בקרב הקצוות שנערך במסגרת המחזור ה-27 בליגה הסקוטית.

בעקבות הניצחון, הבויז העלו את מאזנם ל-79 נקודות, 27 יותר מאברדין השנייה, כאשר נותרו רק עוד 11 מחזורים לסיום העונה, כך שהאליפות עומדת להיות מובטחת בקרוב. למעשה, סלטיק תוכל להבטיח את האליפות במשחק הליגה הבא שלה, מול ריינג'רס באולד פירם.

סקוט סינקלייר כבש את הראשון עבור סלטיק בדקה ה-43 ומוסא דמבלה הכפיל את היתרון בשניות הפתיחה של המחצית השנייה. סטיוארט ארמסטרונג הוסיף את השלישי בדקה ה-66 ודמבלה השלים את החגיגה עם השני שלו בדקה ה-73.

* בליגה השנייה בסקוטלנד נפלה הפתעה גדולה כאשר המוליכה היברניאן הפסידה 2:0 בחוץ במחזור ה-26 מול האחרונה בטבלה, סנט מירן. עד למשחק הערב, היברניאן צברה 51 נקודות והובילה את הטבלה בשבע נקודות, בעוד סנט מירן השיגה רק 17 נקודות. זה לא הפריע לקפריסאי סטליוס דמטריו להדהים את אופיר מרציאנו, שהשלים 90 דקות, עם צמד בדקות 35 ו-46.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully