וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואל אמביד סובל מקרע במיניסקוס וגמר את העונה

עוד חדשות רעות לסיקסרס, שכבר איבדו את בן סימונס: הסנטר שהחמיץ את שתי העונות הקודמות ונראה נפלא בחצי הראשון של העונה ינוח עד 2017/18. דרון וויליאמס יערוך בכורה מול בוסטון

ג'ואל אמביד פילדלפיה סיקסרס. AP
כואב הלב. אמביד/AP

חוסר המזל המשווע של הרוקיז של פילדלפיה נמשך. מספר ימים לאחר שהודיעו כי הבחירה הראשונה בדראפט בן סימונס לא ישוב לשחק העונה, הוציאו הערב (רביעי) הסיקסרס הודעה לעיתונות לפיה גם ג'ואל אמביד סיים את העונה. הסנטר הנפלא סובל מקרע במיניסקוס, ובקבוצה לא רצו לקחת סיכונים איתו.

אמביד (22, 2.13 מ'), שנבחר ראשון בדראפט של 2014, לא היה יכול לשחק בעונת הרוקי שלו בשל שבר ברגלו. בקיץ 2015 עבר ניתוח שמנע ממנו לשחק גם ב-2015/16 וגרם לרבים לחשוב שהקריירה שלו תהיה פלופ אחד גדול.

העונה הכל השתנה, כשאמביד סיפק מחצית ראשונה נהדרת לעונה, כששותף ב-31 משחקים, העמיד ממוצעים של 20.2 נקודות, 7.8 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים ו-2.5 חסימות לערב והיה נראה כמועמד המוביל להיבחר לרוקי העונה. כעת סביר להניח שהפרס יינתן לשחקן אחר, כשהמועמדים המובילים הם מלקולם ברוגדון ממילווקי ודריו שאריץ' מפילדלפיה.

* דרון וויליאמס יערוך הלילה את הבכורה שלו במדי קליבלנד, כאשר האלופה תתארח בעיר השעועית אצל בוסטון. הגארד, שיקווה להשיג עם הקאבלירס את טבעת האליפות הנחשקת, אמר לקראת משחקו הראשון בקבוצה: "אני נרגש מאוד. אני מוכן לצאת כבר למגרש ולשחק עם החברים החדשים. הייתה לי הזדמנות להכיר קצת את כל מה שקורה פה באימון של אתמול ואני מוכן למשחק".

* עוד בקאבס: ג'ורדן מקריי שוחרר כדי לפנות מקום בסגל לאנדרו בוגוט, שאמור לחתום גם כן בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully