וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: יבגני דונסקוי הדהים את רוג'ר פדרר, אנדי מארי טייל

הרוסי המדורג 116 בעולם העפיל לרבע גמר הטורניר אחרי 6:3, 6:7, 6:7 דרמטי מול השוויצרי האגדי (3 בטורניר). המדורג 1 בעולם לא התקשה לנצח 2:6, 0:6 את גיירמו גרסיה לופס הספרדי

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
לא ראה את זה מגיע. פדרר/AP

עוד סנסציה בטורניר דובאי. יבגני דונסקוי הרוסי, המדורג 116 בלבד בעולם, שעלה מהמוקדמות, העפיל הערב (רביעי) לרבע גמר הטורניר לאחר שניצח בשלוש מערכות 6:3, 6:7 (7), 6:7 (5) את רוג'ר פדרר במשחק שארך 2:02 שעות.

אלוף אוסטרליה, שדורג 3 בטורניר ו-10 בעולם, ניסה להימנע מגורל דומה לזה של בן ארצו סטן ואוורינקה, שהודח במפתיע כבר בסיבוב הראשון. אלא שלדונסקוי היו תכניות אחרות ואחרי שפדרר לקח את המערכה הראשונה, הוא הגיב עם ניצחון בשני שוברי השוויון, כאשר בראשון הוא חוזר מפיגור 5:2 ובשני מפיגור 5:1. דונסקוי ישחק בסיבוב הבא מול הצרפתי לוקא פוי (7), שגבר בקלות 1:6, 4:6 על מריוס קופיל הרומני.

מי שממש לא הסתבך היה המדורג 1 בטורניר ובעולם אנדי מארי. הבריטי דרס את הספרדי גיירמו גרסיה לופס, 2:6, 0:6. הוא ישחק נגד פיליפ קולשרייבר, אחרי שהגרמני ניצח את דניל מדבדב הרוסי 4:6, 4:6. ברבעי הגמר האחרים: פרננדו ורדאסקו מול גאל מונפיס ורובין האסה, שהפתיע את תומאס ברדיך, נגד דמיר דז'ומהור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully