וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור מוזס האריך את חוזהו בצ'לסי: "אני נרגש להיות פה"

הקיצוני הניגרי שפרח העונה אצל קונטה, ימשיך ללבוש את מדי הבלוז עד 2021: "יש לנו עונה נהדרת, עכשיו צריך להתרכז בלזכות בפרמיירליג". מוזס פתח העונה ב-20 משחקי ליגה וכבש 3 שערים

ויקטור מוזס שחקן צ'לסי. GettyImages
ממשיך בלונדון. מוזס/GettyImages

העונה בפרמיירליג נמצאת בעיצומה ועל פי הדיווחים השונים אנטוניו קונטה יעזוב את צ'לסי בקיץ, אבל היום (רביעי) הקבוצה הודיעה על הארכת חוזהו של ויקטור מוזס, הקיצוני הניגרי שהפך לשחקן חשוב מאוד העונה במערך של קונטה. מוזס האריך בשנתיים את חוזהו, שכעת יהיה בתוקף עד 2021.
אחרי ששיחק כמושאל בווסטהאם בעונה שעברה,
מוזס חזר הקיץ לצ'לסי והפך למגן הימני התוקף במערך שלושת הבלמים של קונטה. מוזס רשם העונה 20 הופעות בהרכב הבלוז שבהן הוא הבקיע שלושה שערים והוסיף שני בישולים.

"אני נרגש, עכשיו זה הזמן להתרכז בקבוצה ולהמשיך לעבוד קשה כדי לוודא שננצח משחקים וננסה לזכות באליפות השנה", כך אמר מוזס לאתר הרשמי והוסיף: "יש לנו עונה נהדרת, אני נהנה מהכדורגל שלי ויש לנו מאמן טוב שנותן לנו את הביטחון".

מייקל אמנלו המנהל הטכני אמר: "אנחנו שמחים מאוד שוויקטור החליט להישאר כאן, יש לו עונה נהדרת ותחת אנטוניו קונטה הוא הוכיח שהוא שחקן חשוב מאוד בסגל שלנו. החוזה החדש הוא הבעת הערכה לעבודה הקשה שמוזס נותן העונה ואנחנו מאמינים שיהיה לו תפקיד חשוב גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully