וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: כרם משעור מונה לקפטן

1.3.2017 / 17:49

הקבוצה מהשרון מינתה את הפורוורד (25, 1.98), שרושם עונה פנטסטית, לקפטן. הוא יחליף את אבירם זליקוביץ', שעזב להפועל ירושלים ויהפוך לקפטן הראשון בליגת העל מהמגזר הערבי

one

בני הרצליה מינתה היום (רביעי) את הפורוורד כרם משעור לקפטן הקבוצה, והוא הפך לשחקן הראשון מהמגזר הערבי שיהיה קפטן של קבוצה בליגה הראשונה. מינויו של משעור כקפטן קבוע הגיע בעקבות שחרורו של אבירם זליקוביץ' להפועל ירושלים, כשכזכור זליקוביץ' הושעה משורות המועדון לאחר שביקש בשבוע שעבר לעזוב את הקבוצה בעקבות מחסור בדקות משחק.

עוד בנושא:

אבירם זליקוביץ' חתם עד לתום העונה בהפועל ירושלים

כארם משעור בני הרצליה. מגד גוזני
זכה לכבוד. משעור/מגד גוזני

משעור (25, 1.98) הגיע לליגת העל רק בעונה שעברה אחרי קריירת מכללות שכללה שנה אחת באוניברסיטת UNLV ועוד שנתיים טובות במורהד סטייט. כבר בעונתו הראשונה בליגה הפך לשחקן לגיטימי עם 8.4 נקודות ו-4.1 ריבאונדים בממוצע למשחק, אך אף אחד לא היה מוכן לפריצה שרשם העונה כשרשם ב-19 משחקים עד כה 15 נקודות ו-10 ריבאונדים בממוצע. משעור רשם כמה משחקים מדהימים במהלך העונה עד עכשיו כשהמרשימים ביותר היו נגד הפועל אילת בבית במחזור הרביעי - 21 נקודות ו-16 ריבאונדים, נגד מכבי תל אביב במחזור השישי עם 16 נקודות ו-17 ריבאונדים, נגד הפועל אילת בחוץ עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים ולפני שבוע וחצי נגד מכבי תל אביב בחוץ עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים.

הרצליה מדורגת בתום המחזור ה-20 בליגה במקום החמישי, רק בשל העובדה ששיחקה משחק אחד פחות מהפועל ירושלים והפועל אילת, כשבמאזנה 12 ניצחונות ו-8 הפסדים. הקבוצה סובלת כרגע ממחסור חמור בשחקנים ישראלים, כשמלבד משעור כשירים רק תום מעיין ואור לאומי, כשדי ג'יי שארפ הוא הישראלי הרביעי. בהרצליה ידעו רק בעוד שבועיים האם דני רובין, ששבר את ידו, כשיר לחזור לפעילות, ובוחנים במקביל את שוק השחקנים הישראלי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully