וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: גלאטסראיי הדהימה את ריאל מדריד עם 84:87, ניצחון לפנר

דווקא כאשר עמדו להבטיח מקום בפלייאוף, הבלאנקוס נעצרו אחרי תשעה ניצחונות רצופים למרות קאמבק ברבע האחרון. הצגה של אקפה אודו הובילה את אוברדוביץ' ל-67:76 על ז'לגיריס קובנה

שחקן גלאטסראיי אלכס טיוס. GettyImages
האיש של גלא במאני טיים. טיוס/GettyImages

היורוליג נכנסת ליישורת האחרונה לפני הפלייאוף, והערב (חמישי) החל המחזור ה-24, כאשר מעבר למשחקה של מכבי תל אביב מול אולימפיאקוס נערכו ארבעה משחקים נוספים. במוקד, ריאל מדריד הופתעה מול גלאטסראיי ולא הצליחה להבטיח את מקומה בפלייאוף. פנרבחצ'ה גברה על ז'לגיריס קובנה, הכוכב האדום לא התקשתה מול באמברג, באסקוניה ניצחה את מילאנו.

ז'לגיריס קובנה - פנרבחצ'ה 76:67

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במומנטום חיובי במפעל, אך הטורקים הגיעו חדים יותר והנחילו לשאראס את הפסדו השביעי העונה בבית, הרבה בזכות רבע שלישי של 17:25, בהובלתו של מחמוטוגלו מליך - שקלע את כל 14 הנקודות שלו ברבע הזה (כולל 4/4 לשלוש). קווין פאנגוס, שעד הרבע הרביעי עמד על 0/3 מחוץ לקשת, פתח את הרבע המכריע עם שתי שלשות רצופות והחזיר את הליטאים להפרש נקודה בלבד. לצערו, פסק זמן שלקח ז'ליקו אוברדוביץ' העיר את הטורקים, שברחו שוב והפעם לא שמטו את היתרון עד לסיום, בדרך לניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים. אקפה אודו המצוין הוביל את פנר עם 16 נקודות באחוזים נהדרים והוסיף גם 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חסימות. בוגדן בוגדנוביץ', כמו מליך, סיים עם 14 נקודות. פוליוס ינקונאס הוביל את ז'לגיריס, שהתרחקה עוד יותר ממקום בפלייאוף, עם 15 נקודות. אנתוני בנט הצליח לקלוע סל שדה ראשון מאז הגיע מה-NBA, וסיים עם שלוש נקודות.

גלאטסראיי - ריאל מדריד 84:87

הבלאנקוס ספגו בתחילת השבוע את הפסדם השני ברציפות בליגה הספרדית, ולצערם זה חלחל גם ליורוליג. אחרי תשעה ניצחונות רצופים במפעל, ריאל נעצרה דווקא במשחק בו ניצחון היה מבטיח לה מקום בפלייאוף, למרות קאמבק גדול ברבע האחרון ובסיומה של דרמה. גלא פתחה טוב ובסיום הרבע הראשון הוליכה בחמש הפרש, כאשר אוסטין דיי תורם 8 נקודות כבר ב-10 הדקות הראשונות. גם ברבע השני הטורקים שמרו על ההובלה, ובשלישי הם פשוט התפוצצו. ריצת 2:13 הובילה ל-14:24 ברבע (יתרון השיא עמד על 18) וליתרון 13 בפתיחת הרבע האחרון.

ריאל לא נלחצה, הידקה את ההגנה ויצאה לריצה אדירה במהלכה גלא שבתה מקליעה כמעט שש דקות. אחרי שהיתרון הטורקי נמחק כליל, שלשה של ג'ייסי קארול קבעה 80:84 שתי דקות לסיום. אלא שמאותו רגע ריאל לא קלעה יותר, הטבעה של אלכס טיוס (10 נקודות) החזירה את היתרון למארחת ומיד לאחר מכן חטיפה שלו סגרה את הסיפור עם ניצחון גדול לגלא. דיי סיים עם 20 נקודות, 16 של אנתוני רנדולף לא הספיקו מנגד.

שחקן פנרבחצ'ה בובי דיקסון, שחקן ז'לגיריס קובנה קווין פאנגוס. GettyImages
פנר בכושר נהדר. בובי דיקסון/GettyImages
שחקן הכוכב האדום מרקו סימונוביץ'. GettyImages
כמעט דאבל דאבל. סימונוביץ'/GettyImages

הכוכב האדום - באמברג 60:74

העונה האדירה והמפתיעה של הסרבים נמשכה עם ניצחון תשיעי ב-11 המחזורים האחרונים ביורוליג. ההפרש בסיום לא מרמז על היכולת הנהדרת של הכוכב, שכן הגרמנים הצליחו להמתיק מעט את הגלולה עם ריצה נאה בסיום. הרבע הראשון הסתיים ב-9:17, וריצת 4:16 של הסרבים בפתיחת הרבע השני הבהירה שהם לא מתכוונים לצאת מהמשחק ללא ניצחון. ההפרש רק הלך וטיפס, ובאמצע הרבע השלישי הגיע לשיאו (25). דווקא אז באמברג החליטה שנמאס לה, ויצאה בריצת 0:17. בסופו של דבר, הקבוצה של דיאן ראדוניץ' שמרה על ריכוז והנחילה לגרמנים את הפסדם השביעי בשמונת המחזורים האחרונים. צ'ארלס ג'נקינס הוביל עם 18 נקודות, מרקו סימונוביץ' תרם 13 ו-9 ריבאונדים. פביאן קאוזר היה היחיד שתפקד עבור המפסידים, עם 21 נקודות.

באסקוניה - מילאנו 74:87

אחרי שלושה הפסדי יורוליג רצופים, הבאסקים קיבלו יריבה נוחה ושבו למסלול הניצחונות, וכעת הם מרוחקים שני משחקים מדרושאפקה (משחק חסר) שבמקום התשיעי. הפתיחה הייתה שייכת דווקא לאורחת, שלמרות חסרונם של זוראן דראגיץ' וסימון קרונוסלב הפצועים הובילה כמעט לכל אורך הרבע הראשון. ברבע השני באסקוניה השתלטה על ההובלה, אך לא הצליחה לברוח, וירדה למחצית ביתרון נקודה. כל זה השתנה לאחר ההפסקה, באסקוניה יצאה לריצה בהובלתו של אדם האנגה (18 נקודות, 9 מהן ברבע השלישי) ולרבע האחרון היגעה ביתרון 13. קים טילי קלע 19 למנצחת, אצל מילאנו, שהפסידה בפעם ה-11 ברצף בחוץ, דוידה פסקולון ואנדרה סינקיאיריני קלעו 11 כ"א.

שחקן מילאנו מנטאס קלנייטיס, שחקן באסקוניה קים טילי. GettyImages
הרבע השלישי הכריע. קים טילי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully