וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס סאנצ'ס רוצה לחזור לספרד, סביליה תפתיע ותחתים אותו?

נציגיו של החלוץ הצ'יליאני השהו את המגעים להארכת חוזהו בארסנל, היחסים הקרובים עם חורחה סמפאולי עשויים להכריע את הכף לטובת האנדלוסים. גם אתלטיקו מדריד בעקבותיו

אימג'בנק GettyImages

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, אלכסיס סאנצ'ס יעזוב את ארסנל בקיץ הקרוב. זו לא הפתעה, אבל היעד שלו עשוי להיות מפתיע. החלוץ הצ'יליאני רוצה לחזור לספרד שם שיחק שלוש שנים במדי ברצלונה, ויכול להיות שיינת דווקא בסביליה.

אלכסיס הצטרף לתותחנים לפני כשנתיים וחצי, אבל נותר מתוסכל נוכח העובדה שהקבוצה לא נאבקת על תארים רציניים. החוזה הנוכחי שלו עתיד להסתיים בקיץ 2018 ואם ארסנל רוצה לראות תמורה כספית מעזיבה שלו, היא תצטרך למכור אותו בקיץ הקרוב. באנגליה ובצ'ילה מעריכים שכך אכן יהיה.

נציגיו של החלוץ בן ה-28 השהו את המו"מ עם ארסנל ונראה שאלכסיס יעזוב - ייתכן שגם במחיר של ויתור על סכום כסף בלתי מבוטל. הצ'יליאני מבוקש על ידי יובנטוס, פריס סן ז'רמן וגם בסין, אבל הוא רוצה לחזור לספרד. סביליה ואתלטיקו מדריד נחשבות למועמדות הבכירות לקלוט אותו, למרות שהן לא משלמות משכורות כמו בארסנל.

לאלכסיס יש מערכת יחסים חמה עם מאמן סביליה, חורחה סמפאולי, אחרי שהשניים שיתפו פעולה בהצלחה כבירה בנבחרת צ'ילה. סמפאולי בעצמו עשוי לעבור למועדון גדול אחר באירופה, אבל אם יישאר בסביליה, ייתכן שהחלוץ יצטרף אליו.

אתלטיקו מדריד מגלה עניין רב באלכסיס כבר כמה חודשים והוא עשוי לשמש מחליף לאנטואן גריזמן אם זה יימכר בסכום עתק בקיץ הקרוב.

עוד בנושא:

באיטליה טוענים: אנטוניו קונטה סיכם באינטר
ניוקאסל ניצחה את ברייטון במשחק העונה של הצ'מפיונשיפ

שחקן ארסנל, אלכסיס סאנצ'ס. GettyImages
נראה שההחלטה לעזוב את ארסנל התקבלה. אלכסיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully