וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימון סימפסון חתם במכבי תל אביב, לא צפוי לשחק מול אולימפיאקוס

1.3.2017 / 19:50

הצהובים צירפו את הגבוה לחודש, ביום האחרון של מועד רישום השחקנים ליורוליג, אך הוא ינחת בישראל זמן קצר לפני המפגש עם היוונים. גם גאודלוק וסמית' ייעדרו מול האדומים מפיראוס

one

מכבי תל אביב החתימה היום (רביעי) את דיימון סימפסון (29, 2.01) ביום האחרון של מועד רישום השחקנים ליורוליג, אולם הוא ככל הנראה לא ישחק מול אולימפיאקוס מחר (חמישי), משום שינחת בישראל רק בשעות הערב. מי שייעדרו מהמפגש מול היוונים באופן ודאי הם אנדרו גאודלוק, הסובל מפגיעה בקרסול, וגם דווין סמית' הסובל מנקע בקרסול וייעדר כשבועיים.

סימפסון יחתום בשלב הזה לחודש, והוא ישחק בשלב זה במסגרת היורוליג בלבד, כאשר לצהובים תהיה אופציה להאריך את חוזהו עד תום העונה, ולרשום אותו בהמשך גם למשחקי הליגה המקומית. במקביל, הקבוצה תעקוב אחר מצבו של קווינסי מילר, ותחליט מי יהיה הזר הנוסף שיירשם לליגה, שם נותר לה רישום אחד.

בגאצקיס: "סימפסון יעזור לנו בדברים שאנחנו חלשים בהם כמו ריבאונד ושליטה באיזור הסל. הוא חדור מוטיבציה ורוצה לעשות את קפיצת המדרגה. בשלב הראשון יחתום רק ליורוליג ובהמשך, בהתאם למצבו של קווינסי, נחליט לגבי הליגה".


עוד בנושא

במכבי תל אביב לא מפיקים לקחים: על החתמתו של דיימון סימפסון

דיימון סימפסון שחקן עירוני נס ציונה (ימין). מגד גוזני
עובר לצהוב. סימפסון/מגד גוזני

סימפסון הגיע לישראל אחרי קריירה באוסטרליה וטורקיה, והיה לאחד משחקני הפנים המובילים בישראל בעונת 2012/13 במדי מכבי אשדוד כשהוא רושם 17.6 נקודות ו-8.6 ריבאונדים למשחק. בעונה לאחר מכן הגיע לעירוני נס ציונה והוביל את הקבוצה בעונתה הראשונה בליגת העל לפלייאוף עם 16.8 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק. את העונה שלאחר מכן העביר בהצלחה באסטודיאנטס הספרדית. בעונה שעברה חתם בנס ציונה, אך עזב לפי ההסכם שלו בחודש מרץ כשרושם עד אז 15.6 נקודות ו-10.7 ריבאונדים, חזר לאסטודיאנטס איתה ירד לליגת המשנה. העונה פתח ללא קבוצה אך הצטרף במהלכה לנימבורק ורשם ב-15 משחקים במסגרת ליגת האלופות של פיב"א 9.9 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

(עדכון ראשון: 10:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully