וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו ניצחה 1:3 את הפועל כפר סבא

האלופה שמטה מערכה לראשונה מאז המחזור השלישי, אך זה לא הפריע לה להשיג ניצחון 14 ברציפות. בפלייאוף התחתון: מנשה/חדרה/עמק חפר גברה על כרמיאל, הפועל ירושלים על ק.ק. תל אביב

שחקני הפועל מטה אשר חוגגים. איגוד הכדורעף, מערכת וואלה! NEWS
הם בשלהם. מטה אשר/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הכדורעף

המחזור ה-17 בליגת העל בכדורעף הושלם הערב (שלישי) עם משחק אחד בפלייאוף העליון ושניים בתחתון.

בעליון, האלופה והמוליכה הפועל מטה אשר/עכו גברה רשמה את ניצחונה ה-14 ברציפות, 1:3 על הפועל כפר סבא. מטה אשר אמנם שמטה מערכה לראשונה מאז המחזור השלישי, אז גם רשמה את הפסדה היחיד העונה (מול מכבי תל אביב), אך ידעה להתעלות ולנצח את משחק החוץ בכפר סבא ולהוסיף עוד שלוש נקודות למאזנה. אחרי ניצחון די קליל של מטה אשר במערכה הראשונה, הירוקים פתחו את השנייה עם 1:4, אך מיד נענו ב-4:0 וירדו לפיגור 2:0.

במערכה השלישית, סבה דבש, שהיה בערב נהדר, סיפק שלוש נקודות רצופות והקבוצה של נעם כץ שמטה מערכה ראשונה מאז נובמבר האחרון. אבל במערכה הרביעית המטה היו אלה שברחו ראשונים כשסטס נביאדומסקי סיפק מכות פתיחה יעילות והמרחק מהמקום השני עומד על 7 נקודות. נביאדומסקי, איליה גולדרין וג'יאן אורטיז הובילו את מטה אשר עם 15 נקודות כל אחד, דבש תרם 20 למפסידים.

מנשה/חדרה/עמק חפר ניצחו 1:3 בחוץ את אליצור כרמיאל והבטיחה את מקומה ברבע גמר הפלייאוף וזאת מהמקום הראשון בבית התחתון. הפועל ירושלים ניצחה 1:3 את ק.ק. תל אביב, והיא צפויה לפגוש ברבע הגמר את הפועל כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully