וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימון סימפסון, אקס נס ציונה ואשדוד, בדרך למכבי תל אביב

הצהובים מקווים להשלים את החתמתו של הפורוורד-סנטר (29, 2.01) עד רביעי ב-19:00, המועד האחרון להחתמות ביורוליג. סימפסון עשוי לשחק כבר במחזור הקרוב מול אולימפיאקוס

one

דיימון סימפסון (29, 2.01) על סף סיכום במכבי תל אביב. הפורוורד/סנטר, ששיחק בעבר במכבי אשדוד ובשתי קדנציות שונות בעירוני נס ציונה, צפוי להגיע ולחזק את הקו הקדמי של הצהובים. העונה שיחק במדי נימברוק הצ'כית, אותה מאמן הישראלי ננו גינזבורג.

הקבוצה תצטרך להשלים את החתמתו של סימפסון עד מחר (רביעי) בשעה 19:00, המועד האחרון לרישום שחקנים ביורוליג, כדי שיוכל לעזור לה במשחקים שנותרו באירופה. סימפסון עשוי לשחק כבר מול אולימפיאקוס במשחק היורוליג הקרוב.

סימפסון הגיע לישראל אחרי קריירה באוסטרליה וטורקיה, והיה לאחד משחקני הפנים המובילים בישראל בעונת 2012/13 במדי מכבי אשדוד כשהוא רושם 17.6 נקודות ו-8.6 ריבאונדים למשחק. בעונה לאחר מכן הגיע לעירוני נס ציונה והוביל את הקבוצה בעונתה הראשונה בליגת העל לפלייאוף עם 16.8 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק. את העונה שלאחר מכן העביר בהצלחה באסטודיאנטס הספרדית. בעונה שעברה חתם בנס ציונה, אך עזב לפי ההסכם שלו בחודש מרץ כשרושם עד אז 15.6 נקודות ו-10.7 ריבאונדים, חזר לאסטודיאנטס איתה ירד לליגת המשנה. העונה פתח ללא קבוצה אך הצטרף במהלכה לנימבורק ורשם ב-15 משחקים במסגרת ליגת האלופות של פיב"א 9.9 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הביסה את גראן קנאריה במשחק הראשון ברבע גמר היורוקאפ

שחקן עירוני נס ציונה דיימון סימפסון. ברני ארדוב
חוזר לישראל. סימפסון/ברני ארדוב

ההחתמה הצפויה של סימפסון, תנעל את מצבת הזרים של הצהובים לקראת העונה הבאה, כשאם במכבי ירשמו אותו גם לליגת העל, הוא יהיה הזר השמיני במצבה וקווינסי מילר לא יוכל לשחק במסגרת הליגה העונה. הצהובים יפגשו ביום חמישי הקרוב את אולימפיאקוס בסגל חסר, כשדווין סמית' שנפצע בקרסול נגד מכבי חיפה אמש בספק, וכך גם אנדרו גאודלוק שלא משחק במשחקים האחרונים בשל אותה פציעה, והם מצטרפים לג'ו אלכסנדר וקווינסי מילר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully