וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 2:2 דרמטי בין סוסיאדד לאייבר, ולנסיה חזרה לנצח

פדרו לאון (93) הציל נקודה עבור האורחת, בסיומו של דרבי באסקי סוער. חואנמי (14) וקרלוס ולה (67, בפנדל) הבקיעו, אסקלנטה (26) כבש בתווך. מנגלה (29) שבר בצורת ב-0:1 מול לגאנס

one
תקציר: ריאל סוסיאדד - אייבר 2:2. one
הציל נקודה. פדרו לאון/one

המחזור ה-25 בליגה הספרדית יצא הערב (שלישי) לדרכו עם שלושה מפגשים. במוקד: ריאל סוסיאדד ואייבר נפרדו ב-2:2 סוער, ולנסיה חזרה לנצח בבית עם 0:1 יקר מול לגאנס.

ריאל סוסיאדד - אייבר 2:2

הדרבי הבאסקי הפחות מוכר סיפק 90 דקות מהנות וסוערות. חואנמי (14) נגח פנימה את הראשון של המארחת, אך גונסאלו אסקלנטה (26) איזן אחרי קרן. עם פתיחת המחצית השנייה פלוריאן לחאון הורחק בכרטיס צהוב שני, אך דווקא לאחר שגם סוסיאדד נותרה בעשרה שחקנים, אחרי שחואנמי קיבל קיבל גם הוא צהוב שני, היא חזרה להוביל בזכות פנדל של קרלוס ולה (67). המילה האחרונה הייתה של פדרו לאון (93) שהציל נקודה לאייבר.

ולנסיה - לגאנס 0:1

צפו בתקציר

העטלפים התאוששו מההפסד לאלאבס במחזור האחרון וסיבכו קשות את האורחת, שרשמה הפסד חמישי בשישת המחזורים האחרונים. ולנסיה שמרה על המאזן הביתי, עם ניצחון שלישי ברציפות במסטאייה. אליקים מנגלה שבר בצורת עם שער נגיחה מקרוב בדקה ה-29. שערו האחרון הבלם הצרפתי בליגה היה אי שם ב-2013/14. האורחת נותרה בעשרה שחקנים כאשר אלברטו ספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-81 אחרי תיקול במרכז המגרש.

משחק נוסף:

מלאגה - ריאל בטיס 2:1
למלאגה: פאבלו פורנאלס (39), ז'ונאס מרטאן (49) ואנטוניו סנבריה (74).

צפו בתקציר

תקציר: ולנסיה - לגאנס 0:1. one
שבר בצורת. אליקים מנגלה/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully