וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ורמוט ודמארי התאמנו, במועדון מצפים מקהת "לקחת יותר אחריות"

28.2.2017 / 18:43

השניים חזרו, אכזבה מואליינטה שממשיך בשיקום. לוזון מנסה להחזיר לרוקאביציה את הביטחון. גורם על העימות בין עטר לקהת: "אחרי משחק יש אמוציות. טוב שגיא לוזון עצר את זה בזמן". זנטי זומן לאולימפית

אדריאן הרבשטיין

קשר מכבי חיפה, גילי ורמוט, חזר להתאמן והוא צפוי להיות כשיר למפגש מול בית"ר ירושלים בטדי ביום שני. היום (שלישי) חזר להתאמן גם החלוץ עומר דמארי שיהיה בסגל למשחק. כזכור, בתחילת השבוע טענו במועדון כי אם החלוץ יערוך אימון מלא עד סוף השבוע הוא יהיה בסגל למשחק. מי שלא יהיה בסגל הוא מארק ואליינטה. הבלם עדיין לא התאושש מפציעה ולא יהיה כשיר למשחק. במועדון לא אוהבים את העובדה שוואליינטה מרבה להיפצע. המטרה היא להביא מגן ימני בכיר ולהסיט את גארי קגלמאכר לעמדת הבלם. אם זה לא יקרה, מכבי חיפה תנסה לצרף בקיץ בלם בכיר, ישראלי או זר.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: גיא לוזון מנע עימות בין אלירן עטר לרועי קהת
געגועים לקרית אליעזר: שביזות יום א', על הקללה האיזוטרית של מכבי חיפה
אדם מזרחי הוא אחד הכדורגלנים שנעצרו בחשד לניהול רשת הימורים
חיפשתם עוגן? סיכום המחזור בליגת העל על איתי שכטר

עומר דמארי (מימין) עם גילי ורמוט שחקני מכבי חיפה הפצועים. אדריאן הרבשטיין
ישחקו בטדי? עומר דמארי וגילי ורמוט/אדריאן הרבשטיין

שיחת היום בקרב השחקנים הייתה הויכוח שהתנהל לאחר המשחק מול אשדוד בין אלירן עטר לרועי קהת. במועדון סיפרו כי השניים לא מצליחים ליצור תיאום בניהם במגרש ועטר, שהיה מתוסכל מכך, העיר לקהת על צורת המשחק שלו. "בסופו של דבר שניהם מבינים ורוצים בהצלחת הקבוצה", אמרו במועדון, שם מצפים שקהת ייקח יותר אחריות ויוזמה בניהול המשחק. "כשו-ורמוט ודמארי לא על המגרש, הכל נופל על עטר. לפעמים אחרי משחק יש אמוציות. טוב שגיא (לוזון) עצר את הויכוח הזה בזמן. בלי קשר לעימות, כולם כאן מצפים מקהת שייקח יותר אחריות", אמרו.

במועדון מקווים שניקיטה רוקאביציה יוכל לחזור לכושר הטוב שהפגין בבית"ר ירושלים ומספרים שגיא לוזון מנסה להחזיר לו את הביטחון באמצעות שיחות אישיות ויותר דקות משחק. לא בטוח שרוקאביציה יפתח במשחק ביום שני, אבל אחת המטרות של המאמן תהיה לסייע לאוסטרלי לחזור למסלול ההבקעות. "לא יכול להיות שקוטל ההגנות הפך לשחקן חסר ביטחון ומפוחד. נקווה שעם גיא זה יצליח. להוציא את שני המשחקים הקרובים, העונה הזאת כמעט גמורה. המטרה היא שכל השחקנים יחזרו לכושר מלא לקראת הקיץ", אמרו.

שחקן הקבוצה עמית זנטי התבשר הערב כי זומן לנבחרת האולימפית. השחקן ייטול מחר חלק באימון הבכורה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מארק ואליינטה, מכבי חיפה. לירון מולדובן
מרבה להיפצע. מארק ואליינטה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully