וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירת נכאים בהפועל כפר סבא: "צריך לקרות נס כדי שנישאר בליגה"

28.2.2017 / 7:57

צעקות וגערות נשמעו בחדר ההלבשה הירוק לאחר התבוסה להפועל באר שבע: "לא מסוגלים לבוא כמו גברים". אלי כהן זעם בהפסקה: "תפסיקו לעשות להם כל כך הרבה כבוד". אכזבה מאומורגי: "כנראה שאין מציאות בינואר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אווירה מתוחה בהפועל כפר סבא בעקבות ההפסד אמש (שני) 3:0 להפועל באר שבע. אם היה ניתן לחשוב שבקבוצה יקבלו בשוויון נפש את ההפסד המתקבל על הדעת בטרנר, הרי שבסיום נשמעו לא מעט צעקות וגערות הדדיות בחדר ההלבשה של הקבוצה ושחקנים הרימו את הקול אחד כלפי השני. "אי אפשר להמשיך כך שאנחנו מתחילים לשחק רק כאשר אנחנו סופגים שער", הטיח אחד השחקנים. "נמאס כבר שאנחנו לא מסוגלים לבוא למשחק כמו גברים ולשחק על הכבוד שלנו מהדקה הראשונה".

המאמן אלי כהן היה כעוס מאוד על השחקנים בהפסקה וצעק בחדר ההלבשה: "תפסיקו לעשות כל כך הרבה כבוד לבאר שבע". אחד השחקנים סיכם כשאמר : "עוד משחק שאנחנו לא כובשים וכך לא נישאר בליגה. הגענו למספיק מצבים כדי לכבוש לפחות שער אחד אבל אין לנו ביטחון מול השער ואנחנו לא פוגעים בשום דבר. באר שבע שיחקה בהילוך ראשון בלי חשק לכדורגל ואם במשחק כזה אנחנו יורדים עם תבוסה של 0:3, אז צריך לקרות נס כדי שנישאר בליגה".

בקבוצה מאוד מאוכזבים מהחלוץ הניגרי סאני אומורגי שממשיך לקבל אשראי מאלי כהן בעוד שאלי אלבז נדחק לצד על ידי המאמן. "הביאו לכאן חלוץ וסיפרו לנו סיפורי אלף לילה ולילה אבל כנראה שאין מציאות בינואר", אמר גורם במערכת. "לא היו משחררים אותו אם הוא היה שחקן טוב". הקשר הברזילאי ברונו אנדרדה ייבדק ובקבוצה מקווים שיוכל להיות כשיר למשחק מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון.

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה 0:3 בטרנר את הפועל כפר סבא

מאמן הפועל כפר סבא אלי כהן. קובי אליהו
אכזבה גדולה. כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully