וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: "גמרנו עם זה שכולם מקבלים סכום שווה. מי שמביא מדליות, יקבל יותר"

28.2.2017 / 12:10

שרת הספורט חשפה את המגמות והיעדים של משרדה לשנת 2017 במסע"ת חגיגית: "תקציב הספורט יהיה 700 מיליון שקלים. המנהלת? אם היא לא יודעת להביא כסף, שתתפטר. נעמיד בין 70 ל-100 מיליון שקלים בשנה הקרובה להקמת הכפר האולימפי"

יותם רונן

שרת התרבות והספורט מירי רגב ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים, במהלכה פרשה את המגמות והיעדים של משרד הספורט לקראת שנת 2017. לאחר אישור תקציבה, פירטה רגב את כל השינויים שהיא מתכוונת לבצע בשנה הנוכחית כאשר בין היתר מדובר על המשך הגדלת כמות המגרשים שתיבנה במטרה להנגיש את הספורט לפריפריה. על פי המסתמן, ספורט הנשים יהיה במוקד בשנה הקרובה כאשר המטרה היא להגדיל בכמה מיליוני שקלים את הסכום שמקבלות אגודות הספורט לנשים. יש לציין כי רק לאחרונה הצליחו במשרד הספורט להדוף את הניסיונות של משרד האוצר לקצץ בצורה משמעותית בתקציב הספורט לשנת 2017, וזאת באמצעות צמצום הכנסות הטוטו.

"אנחנו נמצאים פה כדי לחגוג את ההישג הגדול של הספורט הישראלי", אמרה רגב. "הייתה סאגה של כמעט שנה מול האוצר והיו הרבה מאוד גזירות על הספורט הישראלי. הלוואי והיינו יכולים לבטל את ההימורים בישראל, החוקיים והלא חוקיים. אבל זו המציאות כאן, וארצה לצמצם את ההימורים הלא חוקיים. הספורט הישראל ממומן ברובו מכספי ההימורים. ברגע שהיה איום קיומי על הספורט הישראלי בעקבות הרצון לקיצוץ התקציבים, הבנתי שצריך להשקיע גם בחלשים וגם בפריפריה. תקציב הספורט יהיה 700 מיליון שקלים, מדובר במצב של צמיחה. אני מקווה שבשנים הבאות התקציב יגדל עוד יותר".

רגב הוסיפה: "הספורט הוא כלי חברתי, הוא אמור לעזור לאנשים מהפריפריה להציג את היכולות שלהם. בנוסף, יש לנו אתגרים גדולים בתחום הבינלאומי. לא נשחק לידיו של ג'יבריל רג'וב ולא של אף אחד. השינוי שמגרש כדורגל מחולל בשכונה הוא פשוט מדהים. לא התכוונתי לצאת למשחק של עירוני נהריה בטורקיה, אבל הבנתי שבגלל בעיית אבטחה הייתי חייבת להתלוות למסע. אין מצב שמדינת ישראל לא תוכל להופיע בכל מקום בעולם, נגמרו הימים שאנחנו מתחבאים. נעמיד בין 70 ל-100 מיליון שקלים בשנה הקרובה להקמת הכפר האולימפי".

שרת הספורט מירי רגב. יותם רונן
"הספורט - כלי חברתי". רגב/יותם רונן

עוד אמרה השרה: "אני מאמינה שתוך חודש-חודשיים הסיפור הזה יהיה מאחורינו. חייבים להשקיע יותר במאמנים. הם הפתח ביחד עם המתקנים. כשיש מאמנים טובים, יש ספורטאים טובים. לא יכול להיות שיש מאמנים שלא גומרים את החודש. גמרנו עם העניין הזה שכולם מקבלים סכום שווה. המנהלת? אם היא לא יודעת להביא כסף, שתתפטר. מי שמביא מדליות, יקבל יותר. הג'ודו, השחייה, האתלטיקה וההתעמלות מביאים מדליות? הם יקבלו יותר. לגבי כדורעף חופים לנשים, זה משהו שאשקיע בו. אנחנו רוצים להגיע מוכנים לטוקיו ב-2020. יש לנו חופים וספורטאיות רבות. נתגבר אותו. גם מענף ההאיבקות פנו אלינו, ואשקול להגדיל את התקציב לאחר הלקחים של ריו. גם התקציב של הספורטאים הפראלימפיים הוכפל".

רגב: "יצרנו תקציב חדש והבאנו למימוש של מעלה 100 מגרשי כדורגל חדשים. 15 רשויות ב-2016 קיבלו מימון לבניית אולמות ספורט. ועדת הכדורגל לא הצליחה להתרומם בגלל שסיכלו לנו את פרננדו היירו, אבל לא ויתרתי. אני רואה בספורט המוטורי כמנוף צמיחה כלכלי ותיירותי, ואתן על כך את הדגש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully