וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פיורנטינה וטורינו נפרדו ב-2:2

מעמדו המעורער גם כך של פאולו סוזה ספג מכה נוספת, כאשר הוויולה שמטו יתרון כפול בבית ורשמו משחק שלישי ברצף ללא ניצחון. בלוטי כבש צמד ואיזן את השערים של ספונארה וקאליניץ'

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. GettyImages
בדרך הביתה? סוזה/GettyImages

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית הגיע הערב (שני) לסיומו כאשר פיורנטינה נפרדה ב-2:2 ביתי מטורינו. הוויולה הגיעו אחרי שני הפסדים רצופים בכל המסגרות, וכאשר חרב הפיטורים כבר מונחת על צווארו של פאולו סוזה, והעמיקו את הצרות של המאמן הפורטוגלי כאשר שמטו יתרון כפול והסתפקו בנקודה בלבד מול טורינו, שרשמה רק ניצחון ליגה אחד בשמונת המחזורים האחרונים. גיבור המשחק היה אנדראה בלוטי, שהחמיץ פנדל ולאחר מכן כבש צמד, והעלה את מאזנו ל-19 שערי ליגה העונה, בדיוק אותה כמות כמו של מלכי השערים בליגה, אדין דז'קו וגונסאלו היגואין.

הפתיחה של פיורנטינה הייתה טובה. אחרי שתי הופעות מהספסל, ריקארדו ספונארה פתח לראשונה בהרכב מאז שהגיע בינואר מאמפולי, וכבש את הראשון (8) בדחיקה מקרוב. ניקולה קאליניץ', שכבש גם בשני המשחקים הקודמים שערים שלצערו לא הספיקו לפיורנטינה לניצחונות, הכפיל (38) אחרי כדור קרן. האורחת קיבלה הזדמנות לחזור מהנקודה הלבנה (62), אך בלוטי שלח את הכדור למשקוף והחוצה. שלוש דקות לאחר מכן הוא תיקן מקרוב אחרי קרן, ובדקה ה-65 השלים צמד ואיזן בנגיחה אחרי בישול נהדר של דניאלה באזלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully