וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב הבטיחה את הביתיות בפלייאוף וקבעה שיא מועדון

הצהובים ניצחו את סגניתם ערב המחזור א.ס. רמת השרון 22:23 דרמטי ושברו שיא עם ניצחון 18 ברציפות. מכבי ראשון לציון עלתה למקום השני, הפועל ראשון לציון ניצחה

עומר דבדה מכבי תל אביב בכדוריד מול עופר לוזון א.ס. רמת השרון. יועד כהן, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
דבדה והצהובים לא עוצרים/מערכת וואלה! NEWS, יועד כהן, איגוד הכדוריד

המחזור ה-17 בליגת העל בכדוריד נערך הערב (שני) ובמוקד עמד הניצחון של המוליכה מכבי תל אביב על השנייה בטבלה ערב המחזור א.ס. רמת השרון, 22:23. בעקבות הניצחון הבטיחו הצהובים את יתרון הביתיות בפלייאוף והשוו את שיא המועדון עם ניצחון 18 ברציפות. רמת השרון פספסה הזדמנות להשוות עם הבאזר.

מאמן מכבי תל אביב, דראגן ג'וקיץ': "לרמת השרון הגיעה נקודה הערב. הם היו מאוד קרובים. אנחנו היינו קצת פחות טובים, ואני מתנצל שלא שיחקנו את הכדוריד הטוב שלנו. זה משחק שישי שלנו בעשרים הימים האחרונים, כולל מול הקבוצות המובילות בארץ ועוד משחקים שקיימנו בגביע אירופה. הערב קיבלנו שיעור להמשך העונה. אני לא מסתכל על רצף הניצחונות, אלא מביט אל המשחק הבא והסוויץ' מבחינתי עבר למפגש בשבת מול מגדבורג הגרמנית".

מכבי ראשון לציון ניצלה את ההפסד של רמת השרון ועלתה לראשונה העונה למקום השני עם 23:31 על הפועל רמת גן. יריבתה העירונית הפועל ראשון לציון לא התקשתה מול נועלת הטבלה מכבי קרית מוצקין וניצחה 21:33. מ.כ. חולון המפתיעה קרובה להבטחת המקום בפלייאוף העליון אחרי 29:35 על בני הרצליה ואילו עירוני רחובות הפתיעה עם 22:31 על נס ציונה בחוץ. גם אס"א תל אביב רשמה ניצחון חוץ מפתיע, 25:27 על הפועל אשדוד. המחזור הבא ייערך ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully