וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקושי: דיוויד בלאט ודרושאפקה ניצחו 79:82 את טרבזונספור

הירוקים כבר הובילו ב-15 נקודות בהפסקה, איבדו את כל היתרון והצליחו להתעורר בזמן כדי לרשום ניצחון 13 ב-19 מחזורים. בראד וונאמייקר הוביל עם 19. מילאנו: זוראן דראגיץ' קרע את הרצועה

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
התאושש מההפסד לריאל. בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט וקבוצתו דרושאפקה התאוששו הערב (שני) מהתבוסה מול ריאל מדריד ביורוליג עם ניצחון בליגה הטורקית, 79:82 על טרבזונספור.

הירוקים, שאחרי 19 מחזורים מחזיקים במאזן 6:13, נמצאים במקום החמישי בטבלה אחרי הניצחון מול היריבה מהמקום ה-11.

דרושאפקה נראתה טוב בפתיחה וסיימה את הרבע הראשון ב-18:27. הפער צמח גם ברבע הבא ולמחצית ירדו בלאט ושחקניו עם 34:49 מבטיח, אלא שהם איבדו את כל היתרון הזה וטרבזונספור הפכה לפלוס שתיים, עם 8:20 לסיום. רגע לפני שהיא מפסידה באופן מביך, דרושאפקה התעוררה ובמאני טיים הייתה חדה יותר, בדרך לניצחון. בראד וונאמייקר קלע 19 עבור הקבוצה של בלאט, אדריאן מורמן סיים עם 14.

* חדשות רעות מאוד למילאנו: זוראן דראגיץ' סובל מקרע ברצועה הצולבת ולמעשה סיים את העונה. הגארד הסלובני נפצע במשחק הליגה האחרון של הקבוצה ובבדיקה שנערכה לו היום התבררו התוצאות הקשות. על פי הודעת הקבוצה, בימים הקרובים יוחלט על דרך הטיפול הטובה ביותר עבור דראגיץ', אך בכל מקרה די ברור שהוא ייאלץ לעבור ניתוח. דראגיץ' העמיד העונה ממוצעים של 7 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-0.7 אסיסטים למשחק ביורוליג, ופציעתו מתווספת לעונה האירופית המאכזבת של מילאנו, שמדורגת כרגע אחרונה במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully