וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו זמפאריני הודיע על עזיבת פאלרמו

הנשיא השנוי במחלוקת ייפרד מהמועדון בגיל 75, לאחר שפאלרמו נמכרה לקבוצת משקיעים מארצות הברית. תחת שרביטו של זמפאריני, שהיה האיש שרכש ומכר את ערן זהבי, התבצעו 36 חילופי מאמנים ב-15 עונות

נשיא פאלרמו מאוריציו זמפאריני. GettyImages
רכבת מאמנים תחתיו. זמפאריני/GettyImages

רגע דרמטי בכדורגל האיטלקי: מאוריציו זמפאריני, אחד האנשים הכי ססגוניים ושנויים במחלוקת בעולם הכדורגל, הודיע הערב (שני) באופן רשמי כי הוא מסיים את תפקידו כנשיא פאלרמו, זאת בעקבות מכירת המועדון לבעלים חדשים מארצות הברית.

זמפאריני בן ה-75 השתלט על פאלרמו ב-2002 תמורת 15 מיליון יורו, זאת לאחר שמכר את ונציה (בה החזיק מ-1987 ואותה הוביל לליגה הראשונה). תחת זמפאריני הפכה פאלרמו למועדון סוער, בו מאמנים התחלפו ללא הרף. בסך הכול, התבצעו 36 חילופי מאמנים תחת שרביטו של זמפאריני, כולל כמה מאמנים שעברו במועדון מספר פעמים. המאמן הנוכחי הוא לואיס דייגו לופס האורוגוואי, המאמן הלא-איטלקי הראשון שמינה זמפריני. בנוסף, זמפאריני היה זה שרכש את ערן זהבי בזמנו מהפועל תל אביב ומכר אותו למכבי תל אביב כעבור כשנה וחצי.

"הנשיא זמפאריני הגיש את התפטרותו הרשמית", נכתב באתר של הרוסאנרו, "בתוך 15 ימים ימונה נשיא חדש למועדון. מטרת המשקיעים החדשים היא להחזיר את הקבוצה למקום בו היא ראויה להיות, באירופה, תוך שלוש עד חמש שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully