וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר עלה לסיבוב השני בדובאי עם 1:6, 3:6 מול בנואה פר

השוויצרי שיחק לראשונה מאז הזכייה באליפות אוסטרליה לפני כחודש והרשים מאוד כשסגר סיפור תוך 54 דקות בלבד בטורניר במפרץ. יפגוש את מיכאיל יוז'ני או יבגני דונסקוי בסיבוב השני

אימג'בנק GettyImages

רוג'ר פדרר חזר הערב (שני) אל המגרשים לראשונה מאז זכה באליפות אוסטרליה לפני כחודש. השוויצרי חזר ונראה חד מאוד כשהביס 1:6, 3:6 את בנואה פר הצרפתי (39) בתוך 54 דקות בלבד בסיבוב הראשון של טורניר דובאי מסבב ה-500 של ה-ATP..

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
נראה מצוין והודה לקהל בסיום. פדרר/GettyImages

המדורג עשירי בעולם נכנס למוד פר-אקספרס כשהוא מגיש 5 אייסים וזוכה ב-70% מהנקודות אחרי ההגשות הראשונות שלו. הוא השיג ארבע שבירות משישה ניסיונות ולא התקשה במיוחד. פדרר ישחק בסיבוב השני נגד המנצח בדרבי הרוסי בין יבגני דונסקוי, המדורג 116 בעולם, שעשה את הדרך הארוכה מהמוקדמות, למיכאיל יוז'ני הוותיק (83).

גם רוברטו באוטיסטה אגוט, המדורג 16 בעולם, הצליח לעלות לסיבוב השני עם 1:6, 6:7 (4) מול קארן חצ'אנוב הרוסי בן ה-20, שמדורג במקום ה-50 בעולם. פיליפ קולשרייבר הוותיק, המדורג במקום ה-29 בעולם, ניצח 4:6, 6:7 (1) את ז'יל מולר מלוקסמבורג (27), שזכה בתחילת השנה בתואר ATP הראשון בקריירה שלו בגיל 33.

השבוע הולך להיות מעניין מאוד בסבב הגברים עם הטורנירים האחרונים לפני עונת המשטחים הקשים בצפון אמריקה, ובעיקר במיאמי ובאינדיאן וולס. פרט לפדרר, גם אנדי מארי וסטן ואוורינקה ישחק בטורניר בדובאי. במקביל נערך טורניר מסבב ה-500 גם באקפולקו במקסיקו ובו יטלו חלק נובאק דג'וקוביץ' (שעשוי לפגוש את חואן מרטין דל פוטרו בסיבוב השני), רפאל נדאל, מארין צ'יליץ', דויד גופן, דומיניק תים וניק קיריוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully