וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: יובנטוס ניצחה 1:3 את נאפולי במפגש הראשון בחצי הגמר

קאייחון (36) העלה את הפרטנופי ליתרון מבישול יפה של אינסינייה, אך שני פנדלים של פאולו דיבאלה (47, 69) ושער נוסף של האקס גונסאלו היגואין (64) סידרו לגברת הזקנה מקדמה נאה לגומלין

פאולו דיבאלה יובנטוס חוגג שער. GettyImages
שישה שערי גביע העונה. דיבאלה/GettyImages

שלב חצי הגמר בגביע האיטלקי החל הערב (שלישי) עם ניצחון ביתי 1:3 של יובנטוס על נאפולי במשחק הראשון מבין שניים.מחר תפגשנה לאציו ורומא בחצי הגמר השני, ומשחקי הגומלין של שני המפגשים ייערכו בתחילת חודש אפריל - אז גם תיקבענה העולות לגמר. הגברת הזקנה, שזכתה בגביע בשנתיים האחרונות, תנסה להעפיל לגמר ה-17 שלה (השיא האיטלקי - ששייך לרומא) ותקווה להניף את התואר בפעם ה-12 בתולדותיה. הפרטנופי, שהיו האחרונים לזכות בגביע לפני יובה, מחפשים הופעה עשירית בגמר וזכייה שישית בהיסטוריה.

הפרטנופי כבשו ראשונים (36) מבישול נהדר של לורנזו אינסינייה לחוסה קאייחון, ולמעשה הצליחו להוביל על יובה לראשונה מאז שעברה ליובנטוס סטדיום (בקיץ 2011). אוהדי נאפולי בוודאי נזכרו במפגש האחרון שלהם עם הגברת הזקנה בגביע, שהסתיים בניצחון 0:2 בגמר 2012, והחלו לפנטז על שחזור, אבל לשחקנים של מסימיליאנו אלגרי היו תוכניות אחרות.

פאולו דיבאלה הוכשל על ידי ראול אלביול ואיזן בעצמו מהנקודה הלבנה (47). גונסאלו היגואין, שכבר כבש העונה מול האקסית, מצא את הרשת (64) אחרי שג'ורג'ו קייליני ניצל ערבוביה ברחבה והעביר לו כדור רוחב. בדקה ה-69 פאולו דיבאלה השלים צמד, שוב מהנקודה הלבנה, לאחר שפפה ריינה הכשיל את חואן קואדרדו. לדיבאלה שישה שערים העונה בגביע, יובנטוס עם ניצחון עשירי ברציפות בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully